Urbanističkim natječajem za uređenje Istočne obale u Splitu traži se rješenje za urbanistički i prometno najzapušteniji dio splitskog zaljeva, gdje se nalaze gradska luka, neuređeni i neopremljeni željeznički kolodvor i stisnuti autobusni kolodvor
Split je napokon pred ozbiljnim pokušajem rješenja jednog od najvećih problema funkcioniranja grada i njegova razvoja. Kažemo napokon, jer se nadamo da se ovaj put Grad Split, u suradnji s Društvom arhitekata Splita, ozbiljno posvetio 60 godina starom problemu, ili kako je kazao arhitekt Edo Šegvić, predsjednik sedmeročlanog ocjenjivačkog suda urbanističkog natječaja za gradski projekt Istočne obale, „doista želimo razriješiti splitski gordijski čvor zvan Istočna obala“. Mnogi Splićani su s oduševljenjem i pohvalama dočekali rezultate inicijative gradonačelnika Ivice Puljka da se anketnim urbanističkim natječajem za uređenje Istočne obale, kroz jedanaest prijavljenih arhitektonsko-urbanističkih vizija, nađe rješenje za urbanistički i prometno najzapušteniji dio splitskog zaljeva. Za razliku od relativno dobro uređene Zapadne obale i rive, središnjeg dijela prospekta Splita, na Istočnoj obali su već desetljećima smješteni velika putnička i trajektna gradska luka, neuređeni i infrastrukturno neopremljeni, na neprimjereno velikoj površini željeznički kolodvor i stisnuti autobusni kolodvor s ogromnim brojem državnih, regionalnih i međunarodnih autobuskih linija….
Komentari