Uoči prve godišnjice u Hrvatskoj Ikea predstavila katalog za 2016. godinu

Autor:

Arhiva Nacionala (Getty Images)

Tvrtka Ikea Hrvatska predstavila je u ponedjeljak navečer u svojoj zagrebačkoj robnoj kući katalog na hrvatskom jeziku za iduću godinu kojeg će od srijede ovog tjedna početi distribuirati na više od 650 tisuća kućanstava u Zagrebu, okolici i drugim gradovima Hrvatske, a tema kataloga je gastronomija i uživanje u svakodnevnim aktivnostima u kuhinji.

U katalogu Ikea predstavlja oko dvije tisuće proizvoda od 9.500 koliko ih ukupno ima u asortimanu, a to je ujedno i drugi katalog tog švedskog brenda na hrvatskom jeziku, nakon što je prvi objavila prošlog kolovoza u oko 500 tisuća primjeraka uoči otvaranja svoje prve robne kuće u Hrvatskoj, u Zagrebu na području općine Rugvica, 21. kolovoza 2014.

Među zanimljivostima o posjetu i prodaji u prvoj godini rada, vodstvo robne kuće na čelu s voditeljem Georgom Platzerom iznijelo je niz podataka, od kojih da je u robnoj kući od lanjskog rujna do ovog kolovoza bilo 1,86 milijuna posjetitelja, a najviše ili 65 posto njih iz Zagreba i Zagrebačke županije. Stranih je bilo ukupno 9 posto, a najviše iz Slovenije, BiH i Srbije.

 

  • Tijekom prve godine prodali su primjerice tri tisuće kompletnih kuhinja, 12 tisuća madraca, za koje su kazali da naslagani jedni na drugi čine visinu 10 Eiffeleovih toranja, a prodano je, uz ostalo, i 320 tisuća ručnika, 180 tisuća led rasvjete, kao i gotovo tri milijuna švedskih mesnih okruglica, dok su blagajne izdale računa u duljini 850 kilometara.

 

Više informacija o poslovanju Ikee u prvoj godini rada u Hrvatskoj predstavnici tvrtke Ikea Hrvatska najavili su za samu godišnjicu, odnosno u rujnu po završetku Ikeine poslovne godina, ali općenito su naznačili da su zadovoljni.

Na predstavljanju kataloga novinarima su izneseni i podaci iz novog Ikeinog globalnog tržišnog istraživanja na temu kuhinje i uživanja u hrani koje je među brojnim gradovima obuhvatio ispitanike iz Zagreba i okolice, njih tisuću, od kojih čak 81 posto navodi da jako voli jesti.

Gotovo 60 posto ih voli kuhati, 40 posto ih kuha svaki dan, više od 75 posto uživa u kuhanju novih vrsta hrane, a više od polovica jede u kuhinji, dok ih najmanje među svim istraživanim gradovima globalno naručuje hranu izvana jednom tjedno, njih 37 posto.

Iz Ikee su u ponedjeljak objavili i da su u Hrvatskoj nakon virovitičkog Tvina našli i svog drugog dobavljača, tvrtku Kircek iz Ljubeščice blizu Varaždina, koja će za Ikeu proizvesti oko 20 tisuća tzv. hammarp kuhinjskih radnih ploča od pune hrastovine koje će se prodavati u zagrebačkoj i europskim robnim kućama tog švedskog brenda, a prve isporuke kreću u rujnu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)