Rent-a-car usluga Uniline Mobilityja dostupna je u više od 140 zemalja svijeta i u svim važnijim hrvatskim zračnim lukama, a CEO tvrtke Dean Filipović govori o planovima za 2025. i nagradi Zlatna kuna
Uniline Mobility posluje u sklopu Uniline grupe i nositelj je globalne rent-a-car franšize Europcar za Hrvatsku, najveće rent-a-car kompanije na području Europske unije. S više od 3800 ureda Europcara diljem svijeta, rent-a-car usluga Uniline Mobilityja je dostupna u više od 140 zemalja svijeta te u svim važnijim hrvatskim zračnim lukama (Pula, Zagreb, Zadar, Split, Dubrovnik). O ostvarenim rezultatima u 2024. te planovima za 2025., razgovaramo s Deanom Filipovićem, CEO Uniline Mobilityja
B&B: Koji su ključni poslovni rezultati Uniline Mobilityja u 2024. godini i što nagrada Zlatna kuna znači za vaš tim?
U 2023. godini Uniline Mobility je ostvario izvrstan rast prihoda i neto dobiti u odnosu na prethodnu, 2022. godinu. Ponosni smo što su naši rezultati prepoznati i nagrađeni priznanjem Zlatna kuna za 2023. godinu, u kategoriji srednjih trgovačkih društava Istarske županije. Za nas je to priznanje našeg truda, angažmana naših zaposlenika, kao i motivacija da nastavimo ulagati u kvalitetu i pouzdanost naših usluga.
‘Fokusirat ćemo se na dodatni razvoj segmenta Van & Trucks, a pokrećemo i novu uslugu malih transfera’
B&B: Mnogo je izazova s kojima se turistički sektor susreće, a kada govorimo o rent a car sektoru, koji su trenutno najveći izazovi te kako ih Uniline Mobility rješava?
Rent a car sektor suočava se s nekoliko ključnih izazova. Snažna konkurencija, globalni faktori (geopolitičke napetosti i usporavanja ekonomija poput Njemačke) te stalni pritisak na smanjenje operativnih troškova zbog smanjenja cijena usluga, zahtijevaju od nas optimizaciju logistike, digitalizaciju procesa i širenje ponude. Uz to, kao i druge gospodarske grane, suočavamo se s izazovom radne snage, posebno u sezoni, no kontinuirano ulažemo u poboljšanje radnih uvjeta, edukaciju i nagrađivanje. Upravo s tim ciljem smo, kao i u ostatku Uniline grupe, od ove godine uveli novi sustav evaluacije i nagrađivanja za koji vjerujemo da će dodatno motivirati naše zaposlenike te osigurati njihovo zadovoljstvo radom u kompaniji.
U 2025. fokus će biti kvaliteta usluge koju planiramo ostvariti kroz edukacije, digitalizaciju poslovanja te održavanje postojećih te pronalazak novih pouzdanih partnera u poslovanju.
B&B: U 2024. su uvedene određene novosti u ponudi vozila, da li planirate neke promjene u segmentu flote Uniline Mobilityja za 2025. godinu?
U 2025. planiramo rast flote za oko 50%, što će nas dovesti do oko 2.000 vozila različitih kategorija. Osim toga, fokusirat ćemo se na dodatni razvoj segmenta Van & Trucks, omogućujući kvalitetniju podršku korporativnim partnerima i privatnim korisnicima u segmentu lakih teretnih vozila.
Uz povećanje flote, pokrećemo i novu uslugu malih transfera putem povezanog društva Vetura, koje smo akvizirali 2023., a koje je također dio Uniline grupe.
B&B: Kako ocjenjujete važnost inovacija u segmentu mobilnosti?
Inovacije omogućuju veću fleksibilnost i bolju prilagodbu potrebama modernih putnika. Integracija novih tehnologija i digitalnih platformi za rezervacije doprinosi jednostavnijem korisničkom iskustvu, a mi u Uniline Mobilityu nastojimo širiti ponudu vozila koja zadovoljavaju različite vrste putovanja, uključujući ekološki prihvatljive opcije. Kroz sve naše usluge, osiguravamo da naši klijenti uživaju u globalnim Europcar standardima kvalitete i pouzdanosti.
Komentari