UNICEF: Više od trećine školske djece bez pristupa učenju na daljinu

Autor:

epa08616547 Children play during activities organized by charities and civil society groups working under the auspices of the UNICEF for Lebanese and Syrian children who were affected by the explosion in the Beirut port, in Beirut, Lebanon, 21 August 2020. Volunteers provide different activities as well as meals for children affected by the explosion. Lebanese Ministry of Health said at least 179 people were killed and more than 6,000 others injured, as well as 49 missing persons in the explosion on 04 August that also damaged 50 thousand housing units, and left 300 thousand people homeless.  EPA/Nabil Mounzer

EPA/Nabil Mounzer

 

Više od trećine djece školske dobi u svijetu nije imalo pristup učenju online kad su zbog pandemije koronavirusa njihove škole bile zatvorene, objavio je UNICEF u četvrtak.

U supsaharskoj  Africi gotovo polovica učenika ne može učiti na daljinu, a u istočnoj Europi i dijelovima Azije trećina, navodi se u izvješću.

Najmlađa školska djeca i ona iz najsiromašnijih obitelji ili seoskih kućanstava najčešće propuštaju online učenje.

Gotovo 1,5 milijardu djece pogođeno je zatvaranjem škola u jeku karantena, prema izvješću UN-ove agencije.

“Za najmanje 463 milijuna djece čije su škole zatvorene zbog covida-19 nije bilo učenja na daljinu”, rekla je ravnateljica UNICEF-a Henrietta Fore.

“Velik broj djece čije je obrazovanje potpuno narušeno mjesecima rezultirat će svjetskom krizom u obrazovanju. Posljedice u gospodarstvima i u društvu mogle bi se osjećati desetljećima”, upozorila je.

Izvješće se služilo podacima iz stotinu zemalja o dostupnosti kućne tehnologije i mogućnostima potrebnim za online učenje poput pristupa televiziji, radiju i internetu.

Čak i ako imaju te mogućnosti kod kuće,  može ih sprečavati nedovoljna podrška, loši uvjeti za učenje ili pritisak da moraju raditi, naglašava se u izvješću.

UNICEF je pozvao vlade da uz sigurnosne mjere ponovno otvore škole te da u planove ponovnog otvaranja škola uključe prošireni pristup učenju na daljinu i nadoknadu izgubljenih nastavnih sati.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.