Umro Ferdinand Piech, otac jakog Volkswagena

Autor:

epa07795944 (FILE) - Chairman of the supervisory board of Volkswagen group, Ferdinand Piech in front of a VW logo before the Volkswagen AG general meeting in Hanover, Germany, 13 May 2014 (reissued 26 August 2019). According to reports, Ferdinand Piech died on 26 August 2019 at the age of 82. Piech was a grandson of legendary Ferdinand Porsche and longtime chairman of Volkswagen (VW) both executive and supervisory boards.  EPA/JULIAN STRATENSCHULTE  GERMANY OUT *** Local Caption *** 53394194

EPA/JULIAN STRATENSCHULTE

Ferdinand Piech, bivši glavni direktor Volkswagena koji je transformirao njemačku kompaniju od osrednjeg proizvođača automobila u jednu od globalno najuspješnijih automobilskih kompanija, umro je u nedjelju, prenio je njemački tabloid Bild.

Osamdesetdvogodišnji Piech umro je u nedjelju u bavarskom Rosenheimu.

Piech je bio unuk Ferdinanda Porschea, tvorca omiljene Volkswagenove Bube.

Obitelji Piech i Porsche i danas upravljaju Volkswagen grupom.

Briljantni inženjer Piech uveo je revolucionarne promjene u Volkswagen, nakon što je primijenio tehniku modularne konstrukcije koja je omogućila da Audijevi, Škodini i Volkswagenovi automobili imaju do 65 posto zajedničkih dijelova što je pomoglo Volkswagen grupi da drastično smanje troškove proizvodnje.

Pod Piechovim vodstvo Volkswagen je proširio proizvodnju i, u samo godinu dana, kupio luksuzne brendove Bentley, Bugatti i Lamborghini.

“Oduvijek i prije svega smatrao sam se menadžerom pi oslanjao sam se na instinkt za zahtjevom tržišta. Posao i politika nikada me nisu odvraćali od naše temeljne misije: razviti i napraviti atraktivne automobile”, napisao je Piech u svojoj autobiografiji.

Volkswagen je bio u gubitku od milijarde eura kada ga je Piech preuzeo, a nakon devet godina pod njegovim vodstvom došao je do 2,6 milijardi eura profita.

Volkswagen je postao carstvo s 12 brendova, uključujući Seat, Škodu, Audi, Porsche, Bentley i Ducati i kamione MAN i Scania.

Piech, otac dvanaestero djece s četiri različite žene, bio je poznat po rizičnim poslovnim potezima koji bi naposljetku polučili izvanredan uspjeh.

Postao je glavni izvršni direktor Volkswagena 1993., a predsjednik 2002. i na toj je poziciji ostao do travnja 2015. kada je podnio ostavku zbog neslaganja s glavnim izvršnim direktorom Marinom Winterkornom.

Nekoliko mjeseci kasnije bit će otkriveno da je Volkswagen varao na emisiji stakleničkih plinova, što će pogoditi reputaciju tvrtke.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.