Osvojenim natječajem za usluge planiranja i zakupa medija, agencija Universal McCann Zagreb obnovila je suradnju sa Zagrebačkom pivovarom, članicom Molson Coors grupacije.
Time je nastavljena vrlo uspješna suradnja koja traje već 25 godina, a sada je dodatno proširena na planiranje i zakup digitalnih medija.
“Za uspjeh koji Zagrebačka pivovara ostvaruje na tržištu unatrag mnogo godina, zaslužni su svi zaposlenici Pivovare, ali sam siguran da dio tog uspjeha sigurno leži i u otvorenom, prijateljskom odnosu s našim agencijama. Činjenica je da radimo s najboljim agencijama na tržištu i da taj odnos nije samo profesionalan, već i otvoren, iskren odnos u kojem sinergija daje najbolje rezultate. A, kad s nekom od tih agencija radite nekoliko godina, to je lijepo istaknuti, a to se posebno odnosi na suradnju koju imamo s UM-om i to posljednjih 25 godina! Nisam siguran postoje li u Hrvatskoj klijent i agencija koji toliko dugo rade zajedno i to na najbolji mogući način“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga Zagrebačke pivovare.
“Izuzetno me veseli što je Zagrebačka pivovara prepoznala da u nama nakon 25 godina neprekidne suradnje još ima žara, želje za dokazivanjem te čak i otvaranjem novih područja suradnje, kao što je npr. zakup i planiranje digitalnih medija“, izjavio je Mario Lovrić, glavni direktor UM-a.
“Iako je ovo već drugi dobiveni natječaj u mojem mandatu, usudio bih se reći da klijenta nismo zadržali samo time što smo bili najbolji na natječajima, već i time što smo se kroz godine dokazali kao pouzdan partner koji ima sluha za njihove potrebe. Kampanja za zadržavanje povjerenja klijenta počinje već prvi idući dan po objavi rezultata natječaja, jer već tada naš tim mora početi dokazivati da klijentu možemo isporučiti sve što smo mu ponudili“, zaključio je Mario Lovrić.
UM Zagreb je jedna od vodećih agencija za planiranje i plasman oglasnih poruka kroz medije u Hrvatskoj i dio je I&F McCann Grupe, jednog od vodećih komunikacijskih sustava u JI Europi te nordijskoj regiji.
Komentari