Ugasila se proizvodnja automobila inače omiljenog u Hrvata

Autor:

Photo: Pixabay, ilustracija

Volkswagen je njegovu proizvodnju ugasio tiho, bez službene objave. No vijest da se nakon 49 godina prekida proizvodnja limuzinskog Passata za europsko tržište ipak se proširila.

Limuzinskom Passatu presudili su bolja prodaja karavanskog Passata, Passata Variant, i slično pozicioniran model Arteon u gami tog njemačkog proizvođača. Premda, u nekim se medijima spominjalo i Arteonovo gašenje… Passatov kraj zasigurno su ubrzala i trenutačna zbivanja u automobilskoj industriji, piše Večernji list.

Suočeni s nestašicom najprije poluvodiča, a potom i ostalih dijelova, i ostali se proizvođači odlučuju “kanibalizirati” manje važne modele kako bi onima koji su prodavaniji pružili bolje izglede za opstanak. Čak i u najgorim mjesecima krize prouzročene koronavirusom, Passat karavan dobro se prodavao te je na njega otpadalo čak 70 posto tržišta poslovnih karavana. Nadalje, elektrifikacija se zahuktala, proizvođači pritisnuti europskim zakonodavstvom i propisanim (novčanim) kaznama moraju razvijati i prodavati električne automobile.

U prijelaznom razdoblju proizvođači su elektrificirali postojeće modele, no sada su svi novi koji izlaze na tržište u startu razvijani da budu električni te su postavljeni na platforme izgrađene za električne automobile.

Kako bilo, VW je najavio kraj za limuzinski Passat i u Americi, što bi se također trebalo dogoditi ove godine, dok se zaustavljanje proizvodnje karavanskog Passata u Europi po nekim projekcijama očekuje 2023. (po drugim bi projekcijama trebao živjeti do 2025.), za kada je najavljen početak prodaje automobila koji se smatra Passatovim nasljednikom.

OZNAKE: Volskwagen, passat

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.