Ovogodišnji Papica fest, koji traje od 15. veljače od 15. ožujka 2022., jedinstvena je akcija koju zajednički organiziraju METRO Cash & Carry i portal Fina papica. U navedenom razdoblju, prilikom kupovine u METRO centrima u iznosu većem od 500 kuna (bez PDV-a), svaki će kupac dobiti kupon u vrijednosti od 50 kuna.
Prilikom posjete više od 400 restorana diljem Hrvatske, uz minimalnu potrošnju od 150 kuna (s PDV-om), kupci mogu iskoristiti kupon i njime umanjiti svoj račun za 50 kuna. S druge strane, restorani kod kojih je iskorišten kupon, prilikom kupnje u METRO centrima u iznosu većem od 800 kuna (bez PDV-a) ostvaruju popust od 50 kuna na ukupan iznos računa – što je dodatna pogodnost sudjelovanja na Papica festu 2022.
“I ovogodišnjem izdanjem Papica festa potvrđujemo svoju misiju da budemo preferirani partner HoReCa sektoru pružanjem profesionalne podrške koju zaslužuje i kad je najviše treba. Upravo stoga smo organizirali Papica fest u doba niske sezone za naše ugostitelje, kako bi potaknuli konzumaciju u ovom, za njih izazovnom periodu godine. Kao dodatan bonus ovogodišnjeg Papica festa, osigurali smo i zanimljive te vrijedne nagrade za naše kupce”, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga u METRO Hrvatska.
METRO je pokrenuo portal Fina papica kao jedan od načina pružanja podrške ugostiteljima u njihovom poslovanju, a koji služi kao centralno mjesto komunikacije Papica festa. Na portalu se može pronaći popis svih restorana koji sudjeluju u ovoj akciji, njihova lokacija, kontakti, radno vrijeme i jelovnik.
Partneri ovogodišnjeg Papica festa su Zagrebačka pivovara, PBZ Card i Visa, Jamnica i Mutti.
U zadnjem, predpandemijskom izdanju Papica festa 2019. sudjelovalo je 338 restorana i podijeljeno je više od 25 tisuća kupona. Kupci u METRO centrima dobili su vrijedne bonove koje su mogli iskoristiti u restoranima, a restoranima su dovedeni novi te unaprijeđeni odnosi s postojećim gostima.
Komentari