U posljednjoj fazi kampanje Biden u velikoj financijskoj prednosti pred Trumpom

Autor:

epa08707149 Democratic presidential candidate Joe Biden participates in the first 2020 presidential election debate at Samson Pavilion in Cleveland, Ohio, USA, 29 September 2020. The first presidential debate is co-hosted by Case Western Reserve University and the Cleveland Clinic.  EPA/MICHAEL REYNOLDS

EPA/MICHAEL REYNOLDS

Kampanja američkog demokratskog predsjedničkog kandidata Joea Bidena ušla je u posljednju fazu izborne utrke s velikom novčanom prednošću pred Donaldom Trumpom, pokazali su u utorak podaci Saveznog izbornog povjerenstva.

Kampanja bivšeg potpredsjednika prikupila je više i potrošila više od Trumpove kampanje u rujnu te su Bidenove političke reklame sada puno prisutnije na američkoj televiziji.

Bidenova prednost u novčanoj utrci nije jamstvo pobjede. Trump je izišao kao pobjednik na izborima 2016. godine unatoč tome što je demokratska kandidatkinja Hillary Clinton potrošila više od njega.

Ankete Reuters/Ipsosa pokazuju da je ključnim saveznim državama, koje će vjerojatno odlučiti o pobjedniku izbora 3. studenog, utrka tješnja nego što to pokazuju nacionalne ankete koje daju značajnu prednost Bidenu.

Krajem rujna Bidenova kampanja imala je oko 177 milijuna dolara u gotovini, što je gotovo trostruko više od 63 milijuna koja je na raspolaganju imala Trumpova kampanja.

Bidenova kampanja prikupila je 281 milijun dolara tijekom mjeseca, više od tri puta od 81 milijuna dolara koje je prikupila Trumpova kampanja, pokazuju podaci.

Također je njegova kampanja potrošila dvostruko više od Trumpove.

Trumpova kampanja potrošila je manje od 56 milijuna dolara na oglašavanje na radiju i televiziji u rujnu, u usporedbi s gotovo 148 milijuna dolara koje je potrošio Biden, prema podacima marketinške kompanije Advertising Anaytics LLC.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.