Aktualni šef Podravke, Zvonimir Mršić, kojega je postavio SDP, bori se za ostanak na čelu kompanije. Iako se pod Mršićevim vodstvom od 2012. godine do danas značajno povećala vrijednost na tržištu, Mršićeva je budućnost neizvjesna, piše Novi list.
Dionica Podravke na burzi je skočila s 310 na gotovo 410 kuna, što je porast od više od 30 posto, otkad je prošlog ljeta pokrenuta nova dokapitalizacija Podravke.
Podsjetimo, Podravku je 2009. godine potresla afera Spice. Bili su upleteni bivši članovi vodstva te kompanije. Danas, osam godina kasnije, Podravka više nije gubitnik. U 2015. godini imala je dobit u iznosu od 400 milijuna kuna. Djeluje u 24 države, a izvozi u više od 60 zemalja.
“Morali smo donijeti odluku hoćemo li od kompanije napraviti nešto dobro, perspektivno, što će rasti, ili ćemo se nastaviti vrtjeti u krugu. Stalno se govorilo da je Podravka kompanija s velikim potencijalom, ali ona ga nikako nije pokazivala. Postojala je opasnost da financijsko poslovanje kompanije dođe u pitanje, ili da Podravka nekome postane jeftina meta za preuzimanje.
Naše je strateško usmjerenje da u pet godina budemo u grupi od 20 posto najboljih kompanija u našoj branši, u regijama u kojima djelujemo. Rekli smo da se želimo ponovno okrenuti potrošačima i postati stvaratelji trendova na tržištima na kojima poslujemo”, rekao je Mršić u razgovoru za Novi list.
Komentari