Tijekom pandemije u Hrvatskoj je pokrenuto 38% više novih poslovnih Viber messaging kanala, dok se je broj poslovnih računa na globalnoj razini povećao za 58%.
U kontekstu hrvatskih poslovnih rezultata u odnosu na 2019. godinu, brojke pokazuju značajno povećanje broja poslanih poruka (za 66%), a pogotovo broja poslanih transakcijskih poruka (za čak 134%). Nakon testiranja u laboratoriju, korisnici se više ne moraju vraćati po rezultate – primit će ih putem Viber poruke.
Viberovi rezultati su tijekom prošle godine doživjeli veliki porast, kupci i brendovi su prigrlili nove digitalne trendove pa je 58% više brendova pokrenulo svoj poslovni račun za komunikaciju putem Vibera, a 48% više brendova kreiralo je i svoj chatbot
Pandemija je dodatno potaknula digitalizaciju, troškovi online poslovanja postali su niži, dok je korisničko iskustvo postalo važnije nego ikada – sve zajedno rezultiralo je većim brojem brendova koji su svoje poslovanje odlučili nadograditi Viberom. Jedan od najzanimljivijih novih trendova pokrenuli su brendovi, mali i veliki, koji su počeli graditi 1-na-1 razgovore sa svojim kupcima, umjesto jednosmjernog slanja poruka. Korištenje chatbotova brendovima pomaže fokusirati se na unaprjeđivanje korisničkog iskustva, dok kupci izrazito cijene brze odgovore i 24/7 raspoloživost usluge.
U sferi oglašavanja, najznačajniji porast na globalnoj razini pokazale su sljedeće industrije: hrana (+174%), društvene mreže (+244%) i mobilne igre (+122%). U isto vrijeme, najmanje su oglašavanja putem messengera prošle godine ostvarili sektori turizma, automobilske industrije i FMCG, jer su oni trpili najveća ograničenja izazvana pandemijom.
Komentari