Nakon niza pritužbi korisnika, problemi se u HŽ vlakovima se nastavljaju, prenosi u četvrtak N1.
U vlaku koji je 30. srpnja vozio na relaciji Zagreb – Osijek u 16:35 sati izmjereno je 36,1 stupanja. Slična situacija se ponovila i 10. kolovoza kad je temperatura premašila 34 stupnja.
Prema riječima jednog od konduktera zaposelnih u HŽ-u, problem uglavnom nastaje kad se vagoni prikopčaju na novu lokomotivu, odnosno kad dođe do problema u “prespajanju električne energije”.
“Vagoni krenu ispravni iz Zagreba, ali kad se prespoje u Koprivnici, nastane problem sa strujom i zbog toga neki vagoni imaju klimu, a neki nemaju. Mi pišemo izvješće nakon svake vožnje, ali za vrijeme vožnje ne možemo ništa”, rekao je kondukter Jutarnjem listu.
Problemi se ne rješavaju
Putnici se žale i za vrijeme vožnji i naknadno, ali problemi se ne rješavaju, često i kondukteri izgube živce pa budu neugodni prema putnicima i ne trude im se strpljivo objasniti.
Iz HŽ-a nisu odgovorili na pitanja Jutarnjeg o tome tko je odgovoran za takve uvjete vožnje, niti su rekli uvažavaju li naknadne reklamacije.
Naglašavaju kako su svjesni činjenice da vožnja u neklimatiziranim vagonima dovodi do nezadovoljstva putnika pa zato, kako bi se podigla razina usluge, HŽPP nabavlja nove vlakove.
Komentari