U Centru za posjetitelje Skrivena Dalmacija u Dugopolju danas je zakopana vremenska kapsula na temu “Na kakvom Mosoru želim živjeti 2050. godine?” u kojoj su položeni dječji radovi i uspomene djelatnika.
Vremensku je kapsulu zakopao zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije Stipe Čogelja koji je rekao da se nada kako će postići svoj glavni cilj, a to je zaštita prirodne baštine.
Vjeruje da će sada biti puno bolja situacija nego što se najavljuje u vezi s klimatskim promjenama koje se očekuju u budućnosti.
“Centar predstavlja sve ono što naša Dalmacija nije do sada ispričala, on predstavlja sve naše skrivene priče i skrivenu i bogatu kulturnu i prirodnu baštinu”, poručio je Čogelja.
Brojni posjetitelji
Pročelnica županijskog Upravnog odjela za turizam i pomorstvo Matea Dorčić je istaknula da je u nešto više od četiri mjeseca, koliko je otvoren Centar, u njemu bilo 11 tisuća posjetitelja Škole u prirodi, više od četiri tisuće posjetitelja u samom centru od čega 2200 školaraca.
“Izrazito smo zadovoljni kako su naši sugrađani, ali i gosti prepoznali ovaj centar i naš projekt Skrivene Dalmacije. A sve je počelo s europskim projektom Skriveni habitati iz čijih sredstava se centar izgradio, kao i brojne druge aktivnosti u sklopu projekta”, izjavila je Dorčić.
Dani otvorenih vrata
Sve se odvija u sklopu Dana otvorenih vrata Centra za posjetitelje koji su počeli 2., a završavaju 4. lipnja. Tijekom tri dana besplatno se održavaju radionice, stručno vođenje, edukativni kvizovi i igre, predstavljanje slikovnica, čitaonice i zabavni program.
Centar za posjetitelje Skrivena Dalmacija Dugopolje središte je sveobuhvatnog EU projekta Skriveni habitati u kojem se inovativno, multimedijalno i edukativno prezentira prirodna baština područja Splitsko-dalmatinske županije.
Nova je to posjetiteljska atrakcija koja otvara vrata u svijet otkrivanja skrivenih habitata, nedostupno čini dostupnim, nevidljivo-vidljivim, te je komunikacijski prilagođena novoj generaciji posjetitelja.
Namijenjen je domaćim i stranim posjetiteljima koji će putem multimedijalnog i senzornog iskustva za sva osjetila doživjeti prirodnu baštinu županije, te se kroz destinacijski brend Skrivena Dalmacija upoznati s turističkim atrakcijama i proizvodima područja od Vrlike do Vrgorca s obje strane brdsko-planinskih barijera.
Komentari