TZ KVARNERA Odlična sezona je rezultat uloženih marketinških aktivnosti na najvažnijim turističkim tržištima

Autor:

Nel Pavletic/PIXSELL

U srpnju 2016. godine na području Kvarnera je boravilo čak 14 posto više gostiju koji su ostvarili 10 posto više noćenja, nego u istom mjesecu protekle godine.

Samo u mjesecu srpnju ‘Kvarner se povećao’ za 674 000 ljudi, što je više nego dvostruko od broja domicilnog stanovnistva.

“Mislim da to govori o tome o kakvoj se ‘turističkoj košnici’ na Kvarneru radi, a nije teško zamisliti kako izgleda špica turističke sezone”, rekla je direktorica Turističke Zajednice Kvarnera, dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Rezultat je to do sada uloženih marketinških aktivnosti na najvažnijim emitivnim tržištima, s kojih nam je došlo gotovo 80 posto gostiju, a to su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Mađarska i Češka, a slijede Poljska i Slovačka.

“Moram naglasiti da su, uz Turističku zajednicu Kvarnera, neizmjeran trud u pripremi sezone uložili redom svi turistički gospodarski subjekti i lokalne turističke zajednice. Iskoristila bih prigodu čestitati već sada svima, a posebno onima koji sada ‘nose sezonu’ – hotelskim djelatnicima, domaćinima u obiteljskom smještaju, ugostiteljima, policajcima, prijevoznicima, taksistima, vodičima, prodavačima i drugima, čija stručnost, ljubaznost i strpljivost ostaje gostima kao pečat i jedan od razloga za ponovni dolazak”, istaknula je dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

U sedam mjeseci 2016. godine, Kvarner je posjetilo gotovo 1.4 milijuna gostiju, a realizirano je više od 7 milijuna noćenja.

Radi se povećanju od 5 posto gostiju i 6 posto više noćenja, što govori o tome da je i vrijeme prosječnog boravka gostiju na Kvarneru produljeno.

Sa sigurnošću se može reći da smo u još jednoj odličnoj turističkoj godini, a prema najavama dolazi nam i izvrsna posezona…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)