Sudjelovati na međunarodnom poslovnom skupu tisućama kilometara daleko, na drugom kontinentu, a ne napustiti vlastiti grad, pomalo je čudno.
Odraditi poslovne razgovore s partnerima, prezentirati svoju ponudu i razgledati tuđu bez ikakvog troška omogućio je pilot projekt Europske komisije i prvi virtualni turistički sajam ‘EU-Kina za kulturni turizam’.
Tijekom dvodnevnog turističkog eksperimenta, nastalog u sklopu Godine turizma Kina-Europa 2018, uz pomoć najnovijih tehnologija turistički su radnici i drugi dionici, umreženi preko računala, pametnih telefona, VR naočala iz svojih europskih ureda izlagali na virtualnim štandovima, dogovarali poslove, odgovarali na pitanja posjetitelja, razmjenjivali posjetnice.
U virtualnoj stvarnosti predstavila se i Turistička zajednica grada Iloka, zajedno uz bok velikih europskih gradova i destinacija.
“Fascinantno i vrlo korisno za malu destinaciju kao što je naš grad. Uvijek objeručke prihvatimo priliku za međunarodnu promociju koja zahtijeva angažman. A, pogotovo to ne bi propustili kad se radi o tržištu velikog potencijala kakvo je kinesko. Pri tom, ovakav inovativni sajamski pristup bio je nešto drugačije od svega dosad viđenog, vrlo uzbudljivo poslovno iskustvo. S jedne strane prisiljeni ste u hodu ovladavati najmodernijom tehnologijom i metodama komunikacije, a s druge strane je čisti poslovni izazov kako iskoristiti sve što se nudi: od chata i direktne komunikacije, razmjene poslovnih kartica, pregledavanja, dijeljenja i uzimanje promo materijala, pretraživanja izlagača ili profila sudionika, do sudjelovanja u real time seminarima, prezentacijama i sl. što je, ovaj prvi put, uspjelo samo najvještijima“, ispričao je prve dojmove Ivica Miličević, direktor Turističke zajednice Iloka.
“Ne bismo to mogli da na tom polju od ranije nismo aktivni. Ilok je, naime, član Danube competence centra s kojim smo radili na kreiranju Rute rimskih careva i Dunavske vinske rute, koja ide od Crnog do Jadranskog mora i uključuje četiri države, a upravo je naš grad na njoj jedna od aktivnijih destinacija. Osim toga, na sajmu smo se predstavili i kroz EDEN štand, odnosno kao Europska destinacije izvrsnosti Vukovar-Vučedol-Ilok“, otkrio je Miličević.
Komentari