Twitterova web stranica bila je nedostupna za mnoge korisnike u ponedjeljak, dok su drugi izvijestili o problemima s gledanjem fotografija i klikanjem poveznica u aplikaciji, što je označilo jedan od najopširnijih prekida usluge do sada pod novim vlasnikom Elonom Muskom. Neki korisnici koji su pokušali učitati Twitter.com ili TweetDeck, uslugu koja korisnicima omogućuje organiziranje svog Twitter feeda u popise, susreli su se s porukom pogreške: “vaš trenutni API plan ne uključuje pristup ovoj krajnjoj točki.” Drugi su korisnici mogli pristupiti stranici (iako se činilo da se učitava sporo), ali su se susreli s istom porukom o pogrešci kada su klikali na poveznice. Stranica za praćenje prekida DownDetector pokazala je više od 8000 izvješća o prekidu rada Twittera oko podneva u ponedjeljak. Za korisnike koji su mogli pristupiti platformi, “Twitter API” je bio u trendu jer su ljudi tvitali o problemima, piše CNN.
“Neki dijelovi Twittera možda trenutno ne rade kako se očekuje”, objavila je tvrtka u tweetu. “Napravili smo internu promjenu koja je imala neke neželjene posljedice. Sada radimo na tome i podijelit ćemo ažuriranje kada se to popravi.” U odvojenom tvitu u ponedjeljak, Musk je rekao: “Ova platforma je tako krhka (uzdah). Bit će popravljeno uskoro.” Činilo se da su problemi uglavnom riješeni u roku od sat vremena. “Stvari bi sada trebale funkcionirati normalno”, objavila je tvrtka na Twitteru.
Kvar u ponedjeljak označio je drugi kvar na Twitteru u manje od tjedan dana i treći u manje od mjesec dana. Prošle srijede, neke korisnike Twittera koji su otvorili svoju vremensku traku “za vas” dočekao je prazan ekran i poruka “dobrodošli na vašu vremensku traku”, potičući ih da prate druge korisnike kako bi se tweetovi prikazali čak i ako su ih već pratili razne račune. Ostali su korisnici dočekani s “Dobrodošli na Twitter!” poruku kao da su se upravo pridružili platformi.
Prije tri tjedna korisnici Twittera susreli su se s raznim problemima s platformom, uključujući nemogućnost tvitanja, slanja izravnih poruka ili praćenja novih računa.
Twitter je doživio niz tehničkih grešaka otkako je Musk preuzeo tvrtku i otpustio više od polovice osoblja krajem prošle godine. Korisnici su ranije prijavili probleme s dvofaktorskim alatom za autentifikaciju aplikacije, videći odgovore navedene iznad tweeta umjesto ispod njega i videći stare tweetove koji se opetovano pojavljuju u njihovim feedovima ili spominjanjima.
Neki bivši zaposlenici izrazili su zabrinutost da bi masovna otpuštanja pod Muskom mogla uzrokovati veliki ili mali slom platforme, nakon što su otpušteni radnici koji su poznavali ključne sustave Twittera. Ali Musk je nastavio otpuštati osoblje u nastojanju da poveća prihode Twittera.
Najnoviji prekidi u pružanju usluga dolaze nakon što je Twitter navodno otpustio još 10% svog osoblja krajem prošlog mjeseca, uključujući neke inženjere odgovorne za pouzdanost stranice, prema izvješću New York Timesa.
Komentari