Twitter je u srijedu ažurirao svoju politiku reklama za kanabis kako bi omogućio marketing proizvoda od kanabisa u državama u kojima je THC legalan, što ga čini prvom društvenom platformom koja je u potpunosti ‘pozitivna na marihuanu’.
“Prostor za kanabis na Twitteru je zabavan i privlačan s korisnicima koji objavljuju o svojim iskustvima korištenja kanabisa – bilo u ljekovite svrhe, za dobrobit ili rekreaciju – kao i preporučujući brendove, proizvode i maloprodajne lokacije”, stoji u objavi Twittera.
Dodaju da se razgovori odnose na smjer u kojem industrija kanabisa trenutno ide – reformi zakonodavstva i politike, razvoju poslovanja i utjecaja na zajednicu. Ali budući da je kanabis još uvijek nezakonit na saveznoj razini, Twitter će biti ograničen u tome gdje može prikazivati oglase za marihuanu. Kako navode, vrste dopuštenih oglasa uključivat će “poželjne robne marke i informativni sadržaj vezan uz kanabis za CBD, proizvode i usluge povezane s kanabisom.”
“Od danas, u određenim SAD-u navodi da smo poduzeli mjere za ublažavanje naših pravila oglašavanja kanabisa kako bismo stvorili više prilika za odgovorno oglašavanje kanabisa – najveći korak naprijed za bilo koju platformu društvenih medija”, poručili su iz Twittera.
Meta, Reddit i Google trenutačno imaju restriktivnija pravila oko oglasa za proizvode od kanabisa, uglavnom dopuštajući samo one koji sadrže CBD – nepsihoaktivnu komponentu – i tragove THC-a u lokalnom obliku. Na YouTubeu su uglavnom zabranjeni, piše TheWrap.
Twitter kaže da će prihvatiti samo oglase od oglašivača s državnom licencom koji će geografski ciljati područja gdje se proizvodi mogu legalno prodavati. Poručuju da imaju velika očekivanja o utjecaju na industriju kanabisa.
Komentari