Tvrtka Mondelez International ostvarila je svoje ciljeve u prošloj godini u okviru plana Poziva na dobrobit (The Call for Well-being).
Jedna od najvećih tvrtki i svjetski lider u segmentu grickalica, čokolada, bombona i žvakaćih guma, Mondelēz International, pod čijim okriljem su brendovi kao Oreo, LU, Milka, Cadbury, Cadbury Diary Milk čokolade, Trident žvakaće gume i mnogi drugi, ostvarila je svoje ciljeve u okviru održivog razvoja, povećanja proizvodnje zdravih grickalica, sigurnosti i osnova za partnerstvo sa zajednicama usmjerenog na zdrav životni stil.
Rezultate objavila u Izvješću o napretku 2015. u okviru Poziva na dobrobit (The Call for Well-being) u kojemu je istaknuto kako je tvrtka premašila zadane ciljeve za održivost u pogledu smanjenja količine ambalaže, emisije stakleničkih plinova, neto otpada, količine otpada koji stiže iz odlagališta i ukupne potrošnje vode…
Tvrtka je povećala broj kontroliranih porcija pojedinačno upakiranih proizvoda te sadržaj žitarica od cjelovitog zrna u kompletnoj proizvodnoj liniji.
Rezultati ovog izvješća predstavljaju korak naprijed tvrtke Mondelēz International u ostvarenju ambicije da postane globalni lider u segmentu zdravih slatkiša, dobrobiti planete, života ljudi koji proizvode i konzumiraju njihove proizvode i zajednica u kojoj djeluju.
Komentari