Tvrtka Labud i Udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji ‘Samo za nju’.
Cilj ove humanitarne akcije podići svijest o važnosti pravovremenih redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti, a želja je da akcija dodatno odjekne i među mlađim ženama, u 20-im i 30-im godinama, koje su također unutar rizične skupine.
Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena. Zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina, je u stalnom porastu. Najviše oboljelih je u skupini između 50 i 69 godina, dok je vodeći uzrok smrti u dobi od 35 do 45. Rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem.
“Apel je to svim djevojkama i ženama da se informiraju, nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk i/ili mamografske preglede. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od 90 posto bolesnica s rakom dojke može se izliječiti ako se dijagnoza bolesti postavi u ranom stadiju. Redovitim pregledom, koji uključuje samopregled, mamografiju i ultrazvučni pregled dojki, rak dojke može se otkriti u ranom stadiju, kada su izgledi za izlječenje mnogo veći”, rekla je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.
Kupnjom limitiranog izdanja Čarlija donirate 50 lipa spomenutoj udruzi za borbu protiv raka dojke.
Komentari