Turistička zajednica Kvarnera na najvažnijem poslovnom turističkom sajmu ITB u Berlinu redovito predstavlja turističku ponudu regije, a u 2017. godini po treći puta Kvarner je predstavljen na samostalnom štandu u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama i gospodarstvom.
Tako se uz ukupnu turističku ponudu Kvarnera posebno predstavlja TZ Otoka Krka sa svojim hotelskim kućama, TZG Crikvenice s predstavnicima gospodarstva Crikveničko-vinodolske rivijere, hotelska kuća Imperial Rab kao predstavnik destinacije Rab i Jadranka hoteli , kao predstavnici destinacije otoka Lošinja.
Prema rezultatima ankete i analize koju je na njemačkom tržištu proveo njemački Istraživački institut za odmore i putovanja (FUR), “četiri od pet Nijemaca u mislima je već na praznicima i odmorima, 23 posto želi putovati više nego lani, a gotovo 30 posto više potrošiti na putovanja”. Naime, upravo je Reiseanaliyse (RA) koju provodi taj Institut jedan od najboljih pokazatelja raspoloženja Nijemaca za putovanja, u čemu su uz Kineze, Amerikance i Francuze među ‘najjačim’ nacijama u svijetu te poželjni turisti u svakoj zemlji. Osim prvih naznaka boljeg raspoloženja Nijemaca za putovanja u ovoj godini, po čemu su nešto optimističniji nego lani, analiza pokazuje da oko 57 posto Nijemaca prilike za putovanje ove godine vidi u nešto boljim osobnim, ali i financijskim prilikama u odredištima.
“Svi podaci ukazuju na stabilnost turističke potražnje kod Nijemaca pa i za poraste putovanja i potrošnje, jer ih 23 posto ove godine želi putovati više nego prošle, a 13 posto manje. Gotovo 30 posto ove godine na putovanja želi potrošiti više, a 14 posto manje”, kaže Martin Lohmann iz FUR-a poručujući da početak 2017. u Njemačkoj općenito signalizira dobre polazne uvjete za putovanja.
Kod destinacija, 41 posto Nijemaca kaže da ove godine žele posjetiti one u kojima još nisu bili, što je slično kao i prošle godine, kao i sklonosti za odredišta, pa ih tako najviše, 30 posto, planira putovati po vlastitoj zemlji, a slijede Španjolska, Italija, Austrija i Turska.
Unatoč pozitivnom ozračju ove se godine ne očekuje rast ukupnog tržišta, a kako se nastavlja visoka razina potražnje vjerujemo da će konkurencija među destinacijama i borba za njemačke turiste biti jaka, kažu iz FUR-a. U RA se osvrću i na putovanja Nijemaca u prošloj godini koja je po ocjeni FUR-a bila prilično izazovna, pogotovo u prvim mjesecima zbog terorističkih napada i sigurnosti, ali to ipak nije bitnije utjecalo na želju Nijemaca za putovanjima nego ih potaknulo da s više pažnje biraju odredišta.
Stoga TZ Kvarnera upravo u Berlinu od 8. do 12. ožujka nastupa s velikom pažnjom i fokusom na svoje najjače strane ponude i najrazvijenije turističke proizvode i atrakcije.
TZ Kvarnera je u posebnoj sajamskoj dvorani, za predstavnike medija i partnere, održala prezentaciju i press-konferenciju pod nazivom ‘Kvarner – Kroatiens neue Trend-Destination’.
Glavne teme koje TZ Kvarnera komunicira prema njemačkom tržištu su gastronomija i brand Kvarner Gourmet, tradicija i suvremenost zdravstvenog turizma i brand Kvarner Health&Wellbeing, zatim kulturni turizam i ‘lifestyle’, uz najavu statusa grada Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020, ali i druge aktualnosti Kvarnera kao turističke destinacije.
Kroz prezentaciju se istaknuo utjecaj boravka na Kvarneru na opće zdravlje turista, kao i na mogućnosti za razne tretmane, od korištenja klimatskih pogodnosti u tretmanima thalassoterapijama, aromaterapijama, plućnim rehabilitacijama i utjecaju na astmatična stanja i drugo te o medicinskim tretmanima u klinikama.
Direktorca TZ Kvarnera, dr.sc. Irena Peršić Živadinov, se na prezentaciji i press susrela s novinarima i partnerima.
Komentari