Prije samo tri godine retro marka doživjela je iznenadni porast popularnosti.
Tupperware, legendarni brend poznat po svojim plastičnim posudama, bez kojih je unazad nekoliko desetljeća bilo nemoguće i zamisliti dobro opremljenu kuhinju, upozorava da bi mogao prestati poslovati, prenosi Novi list.
Prije samo tri godine retro marka doživjela je iznenadni porast popularnosti uzrokovan zatvaranjima zbog pandemije, što je mnoge natjeralo da se okušaju u kuhanju.
Tvrtka sa sjedištem u američkom gradu Orlandu poručuje da “značajno sumnja u svoju sposobnost da nastavi s poslovanjem”, u svom priopćenju za medije i poslovnom izvješću.
Dionice tvrtke pale su za 50 posto nakon objave poslovnih izvješća, na 1,22 dolara po dionici. Dionice Tupperwarea su od početka ove godine pale za 70 posto.
Iz Tupperwarea kažu kako neće imati dovoljno novca za financiranje svojeg poslovanja ako ne uspiju osigurati dodatna sredstva.
Tvrtka je rekla da razmišlja o otpuštanjima, ali i da razmatra prodaju nekih svojih nekretnina zbog potencijalnih ušteda.
Njujorška burza također je upozorila da su dionice Tupperwarea u opasnosti od povlačenja s kotacije zbog nepodnošenja potrebnog godišnjeg izvješća.
Tupperware je krenuo na put kojim će promijeniti naše poslovanje i današnji dan označava kritičan korak u rješavanju našeg položaja kapitala i likvidnosti.
Tvrtka čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila utjecaje nedavnih događaja, a mi odmah poduzimamo mjere kako bismo potražili dodatno financiranje i riješili našu financijsku poziciju”, rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez u priopćenju za javnost.
Brend, nastao prije 77 godina, borio se u posljednje vrijeme sa zadržavanjem svoje relevantnosti u odnosu na konkurente.
Pokušavali su se marketinškim kampanjama riješiti svog zastarjelog imidža i privući mlađe kupce novijim i modernijim proizvodima. Prošle su godine sklopili ugovor s američkim trgovačkim lancem Target za prodaju svojih proizvoda.
Nekoliko problema šteti Tupperwareu, uključujući “oštar pad broja prodavača, pad interesa kupaca za kućnim proizvodima, kao i činjenica da je riječ o brendu koji se još uvijek u potpunosti ne povezuje s mlađim potrošačima”, tvrdi Neil Saunders, maloprodajni analitičar i direktor analitičke tvrtke GlobalData Retail.
Saunders je rekao da je Tupperware u “nesigurnoj financijskoj poziciji” jer se muči s povećanjem prodaje, a “budući da je imovina mala, nema puno kapaciteta za prikupljanje novca”.
“Tvrtka je nekada bila rasadnik inovacija, nudeći kuhinjske uređaje i proizvode kojima su se rješavali razni problemi, ali sada je stvarno izgubila prednost nad konkurencijom”, zaključio je Saunders.
Komentari