TMC konferencija okupila najrelevantnije stručnjake u industriji putovanja

Autor:

TMC

Ključni predstavnici svjetskih lidera u području tehnologija i distribucije u avioindustriji, Kiwi.com, Travelport, Amadeus, AerTicket, KupiBilet i dr. gostovali su na konferenciji ‘Nove tehnologije u industriji putovanja’ u Travel & Tehnology Hubu Gacka 16 u Zagrebu.

Organizator konferencije, tvrtka Travel Management Company (TMC), okupio je predstavnike najutjecajnijih europskih turističkih tvrtki, putničkih i tehnoloških tvrtki, globalnih hotelskih dobavljača i ostalih sudionika iz Hrvatske i inozemstva. Na predavanjima, B2B radionicama i panelu govorilo se o trendovima u industriji putovanja, utjecaju novih tehnologija i mogućnostima koja ona nude. Naglasak je stavljen na rješenja koja se odnose na kombiniranje iskustva, tradicije i novih tehnologija.

“Na TMC konferenciji okupili smo najrelevantnije stručnjake u industriji putovanja, devet govornika iz osam zemalja, osvrćući se na tehnološke promjene, utjecaje globalnih regulatora, novim modelima distribucije VI (virtual interlining) kao i novim standardima (NDC) u industriji putovanja, s naglaskom na avioindustriju. Ciklus TMC konferencija daje odgovore na promjene koje dolaze, putem osoba i tvrtki lidera iz avioindustrije koji prezentiranjem svojih poslovnih praksi prenose iskustva, izazove i prepreke  koje su ih pozicionirale kao vodeće u ovom segmentu poslovanja”, rekao je Anđelko Ćalušić, CEO TMC Solutions.

Zdenek Komenda, direktor poslovnog razvoja za Kiwi.com, naglasio je” važnost sveobuhvatne ponude za pametno planiranje putovanja koja štedi vrijeme i novac”. Kiwi.com tako korisnicima predlaže i povezuje aviopromet, transfere i ostala sredstva prijevoza. Snažna vizija koju predstavlja Kiwi.com, očituje se i kroz najavu razvoja modela “door to door” strategije na kojoj aktivno rade a što je izazvalo oduševljenje sudionika konferencije.

Predstavnik najvećeg europskog konsolidatora za aviokarte, Oleksii Murovtsev, regionalni direktor za središnju i južnu Europu i Euroaziju iz AerTicketa nadovezao se na priču povezivanja i partnerstva te istaknuo da “tvrtke iz područja putovanja i avioprometa ne bi trebale biti konkurencija nego zajedno činiti distribucijsku mrežu koja se nadopunjava partnerstvima”.

Značaj novih tehnologija u industriji putovanja naglasili su i Aleksandra Tomaszewska, prodajna senior managerica za središnju i istočnu Europu i Oleksii Smotrov, zadužen za razvoj softwarea u Travelportu, svjetskoj distributivnoj platformi za putovanja. Njihovo istraživanje mišljenja putnika kaže da su baš “aplikacije i pametni telefoni kojima mogu plaćati i rezervirati usluge putem neprekinutog procesa od pretrage do rezervacije i plaćanja, ključni za doživljaj i vrijednost putovanja”.

Nicole Zapp, direktorica prodaje u Amadeusu, dotaknula se digitalne transformacije u industriji putovanja, kako ona mijenja svijet i iskustva putovanja uz tehnologije koje su sveprisutne i koje naša putovanja čine okosnicom širih društvenih procesa.

Boris Pirozhnikov, operativni direktor vodećeg ruskog online distributera
aviokarata KupiBilet.ru, predstavio je stanje i specifičnosti poslovanja na ruskom tržištu kao i činjenicu da im je cilj proširiti se i na tržište prodaje željezničkih karata, koje će kako oni predviđaju i dalje imati značajan potencijal za rast na ruskom tržištu.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.