THE ROCK PROMAŠIO Američka vojska angažirala Dwaynea Johnsona kako bi privukli novake. On izigrao dogovor, vojska gubila ljude

Autor:

*MANDATORY BYLINE - MUST CREDIT: U.S. Army/Sgt. Deonte Rowell/Mega, Dwayne “The Rock” Johnson meets with U.S. Army members and Department of Defense staff during a visit to The Pentagon in Arlington, Virginia, on Wednesday (November 15)., *The appearance of U.S. Department of Defense (DoD) visual information does not imply or constitute DoD endorsement.*, *MANDATORY BYLINE - TO USE, MUST CREDIT: U.S. Army/Sgt. Deonte Rowell/Mega.
15 Nov 2023
S. Army members and Department of Defense staff during a visit to The Pentagon in Arlington, Virginia, on Wednesday (November 15). *MANDATORY BYLINE - MUST CREDIT: U.S. Army/Sgt. Deonte Rowell/Mega.,Image: 822458402, License: Rights-managed, Restrictions: World Rights, Model Release: no, Pictured: Dwayne “The Rock” Johnson meets with U, Credit line: U.S. Army/Sgt. Deonte Rowell / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

U.S. Army/Sgt. Deonte Rowell / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Već 10 godina američka vojska ima problema s novačenjem te su stoga, prije godinu dana, potpisali ugovor s glumcem Dwayneom “The Rock” Johnsonom i United Football League, drugom ligom američkog nogometa, kako bi time privukli novake u vojsku. Johnson je član konzorcija koje je vlasnik UFL-a i potpisao je ugovor s američkom vojskom težak 11 milijuna dolara u sklopu kojeg je trebao objavama na Instagramu privlačiti mlade ljude da se priključe vojci. Sada je otkriveno da je projekt propao i da je vojska gubila ljude, umjesto da ih dobiva.

Glasnogovornik američke vojske rekao je za portal Military.com kako će tražiti povrat dijela uloženog novca, spominje se šest milijuna dolara, jer se Johnson nije držao svog dijela dogovora što se tiče objava i njihovih dijeljenja na Instagramu.

Prema onome što je poznato, Johnson se obvezao da će podijeliti pet objava za svojih 396 milijuna pratitelja kako bi privukao novake, ali je objavio samo dvije. Svaka objava vrijedna je milijun dolara. S druge strane, UFL je za vrijeme utakmica objavljivao njihove reklame koje su i igrači nosili na svojim dresovima.

„Što se tiče The Rocka, šteta je što se povukao u trenutku kada smo očekivali da će biti s nama kako bi kreirali sadržaj za njegove kanale društvenih mreža”, rekao je glasnogovornik vojske u službenom priopćenju. “Ali, mi radimo s UFL-om na rebalansu ugovora. Rock ostaje dobar partner vojsci.”

Dogovor je očigledno propao te je glasnogovornik Vojske rekao za portal Fortune „Nećemo imati jasan uvid u rezultate partnerstva ili utjecaje na financijska ulaganja vojske dok se svi marketinški elementi ne kompletiraju. Ovo partnerstvo omogućilo je vojsci da poveća svijest i poveže se sa širom javnosti kako bi Amerikanci naučili o mogućnostima vojnih službi.”

Govoreći o tome gdje je dogovor pošao po zlu, Megan Sweeney, bivša viša savjetnica za komunikacije u Ministarstvu obrane SAD-a, rekla je: “Iako je vojska možda mislila da će dobiti The Rocka, oni su umjesto toga prvenstveno dobivali partnerstvo s drugom ligom američkog nogometa. The Rock je investitor u UFL, ali nije uz teren na svakoj utakmici. Kao rezultat toga, čini se da je vojska platila sponzorski novac na razini Hollywooda za vidljivost u drugoj ligi američkog nogometa”.

Sweeney je nastavila: “U obranu vojske, oni navodno nisu dobili razinu vidljivosti na društvenim mrežama koju im je obećao The Rockov tim. Možda je vojsku koštao milijune, ali ovaj će incident sigurno naštetiti Rockovoj reputaciji kao brend ambasadora“.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.