Tele2 Hrvatska se od početka vrlo aktivno uključio u kampanju Boranka, kojoj je cilj podizati svijest građana, posebice djece, o važnosti šuma, zaštiti prirode te prevenciji i zaštiti od šumskih požara.
Tele2, kao jedan od glavnih sponzora ovog hvalevrijednog projekta, sudjelovao je s donacijom kojom je omogućena sadnja više od deset tisuća novih stabala, a proteklog vikenda djelatnici Tele2 Hrvatska na Mosoru su i osobno zasadili 300-tinjak sadnica.
Kako bi se uz same volontere u akciju pošumljavanja uključio i što veći broj građana, u sklopu kampanje su se od ostataka izgorjelih borova prikupljenih na požarištima u Dalmaciji izradile pastelne bojice – tzv. Boralice. Vlastito drvce moguće je nacrtati bilo čime, fotografirati ga, postaviti u virtualnu šumu te ga donirati na internetskoj stranici projekta i pretvoriti u pravo drvo.
“Pozivamo sve da se uključe u ovu akciju i pomognu prirodi koju nerijetko uništava upravo naša nepažnja. Pozivamo sve udruge, škole i građane da postanu svjesni važnosti šuma i uključivanjem u Boranku osiguraju svima ljepšu budućnost“, poručili su djelatnici Tele2 Hrvatska.
Komentari