Treći kvartal 2022. godine će ostati zapamćen kao najgore treće tromjesečje od 2014. godine za svjetsko tržište pametnih telefona, prenosi ictbusiness.info.
Globalno tržište je zabilježilo svoj treći uzastopni pad ove godine, što je prema analizi Canalysa pad od 9 posto na godišnjoj razini.
Samsung je zadržao vodeću poziciju među tvrtkama s 22 posto udjela, Apple je bio jedini dobavljač među prvih pet koji je zabilježio pozitivan rast i zauzeo poziciju s 18 posto udjela na tržištu. Xiaomi, OPPO i vivo nastavili s opreznim širenjem poslovnih aktivnosti i promocije u brojnim državama obzirom na neizvjesnost na domaćem tržištu te su zadržali 14 posto, 10 posto, odnosno 9 posto globalnog tržišnog udjela.
“Tržište pametnih telefona vrlo je reaktivno na potražnju potrošača i prodavači se brzo prilagođavaju teškim poslovnim uvjetima. Strategija određivanja cijena novih proizvoda pažljivo je osmišljena, čak i za Apple, kako bi se izbjeglo značajno odbijanje potrošača, koji su sada vrlo osjetljivi na bilo kakvo povećanje cijena“, prokomentirala je analitičarka Amber Liu.
“Ulaskom u sezonu rasprodaja, potrošači koji su odgađali kupnju očekivat će velike popuste i paketne promocije, kao i značajna sniženja cijena za uređaje starije generacije. U usporedbi s razdobljem snažne potražnje prethodne godine, u četvrtom kvartalu očekuje se spora, ali stabilna rasprodaja. Međutim, bit će prerano vidjeti nadolazeće četvrto tromjesečje kao stvarnu prekretnicu oporavka tržišta“, zaključio je analitičar Sanyam Chaurasia.
Komentari