Poslije prvih dizajnerskih skica, Volkswagen je objavio fotografije i tehničke detalje druge generacije SUV modela Tiguan.
Volkswagen Tiguan za 2016. duži je od prethodnika za 60 mm, širina vozila povećana je za 30 mm, dok je visina smanjena za 33 mm.
Ono što je još važnije za osobe koje će se voziti u njemu, međuosovinski razmak povećan je za 77 mm, pa razmak između prednje i zadnje osovine sada iznosi 2.681 mm.
Proizvođač tvrdi da je prostor za koljena putnika na zadnjim sjedalima duži za 29 mm nego ranije.
Istovremeno, zapremina prtljažnika povećana je maksimalno za 145 litara, na 615 l, koliko je na raspolaganju za uspravljenim naslonima i djelimično pomičnim sjedištima unaprijed, do 1.665 l, kada se nasloni preklope.
U Volkswagenu kažu kako je zahvaljujući novoj mehaničkoj platformi masa vozila smanjena za preko 50 kg u odnosu na odlazeći model.
Novi Tiguan bit će dostupan sa osam turbo-punjenih benzinskih i dizel motora koji zadovoljavaju Euro 6 norme a koji su i do 24% ekonomičniji od prethodnika.
Paleta benzinaca sastoji se od TSI jedinica snage 125 ks (92 kW), 150 ks (110 kW), 180 ks (132 kW) i 220 ks (162 kW).
Oni koji se odluče za dizelaša, imat će na raspolaganju četiri TDI motora. Najslabiji proizvodi 115 ks (85 kW), a slijede jedinice od 150 ks (110 kW), 190 ks (140 kW) i 240 ks (176 kW).
Modeli s baznim benzinskim i dizel motorom nude se isključivo u verziji sa pogonom na prednje kotače, dok je kod ostalih varijanti pogon na sva 4 točka (4Motion) dostupan kao standard ili kao dodatna oprema.
Vozila koja su opremljena sustavom 4Motion imaju petu generaciju Haldex kvačila i za 11 mm veće odstojanje od zemlje (ukupno 200 mm).
Uz dodatni “off-road” paket, Tiguan 4Motion u stanju pri nailasku na uspon savladati kut od 25,6 stupnjeva, umjesto 18,3, koliko je deklarirano kod standardnog modela.
Osim toga, nova generacija Volkswagenovog kompaktnog SUV vozila u stanju je povući prikolicu mase do 2,5 t.
Na raspolaganju su suvremeni sigurnosni sustavi, poput detekcije pješaka i autonomnog kočenja u slučaju opasnosti od sudara, ali i nakon eventualnog udara u drugo vozilo kako bi se izbjegli sekundarni sudari i dodatno stradavanje putnika u vozilu.
Svi ovi sustavi sad spadaju u standardnu opremu modela.
Što se tiče unutrašnjosti, Tiguan očekivano dosta podseća na Golf 7. U osnovnom paketu Trendline kupcima je na raspolaganju monokromatski petoinčni ekran multimedijskog sustava.
Oni koji se odluče za više pakete, Comfortline i Highline, dobivaju displej u boji, a kao opcija dostupan je i veći ekran od 8 inča s navigacijom i podrškom za Android i iOS mobilne uređaje.
Verzije sa 4Motion sustavom opremljene su sa 4 moda vožnje (Onroad, Snow, Offroad i Offroad Individual), koje vozač može birati na kotačiću smještenom na centralnoj konzoli pored ručice mjenjača.
Hibridni koncept
Pored serijskog modela, Volkswagen je predstavio i konceptni Tiguan GTE sa hibridnim pogonskim sustavom.
Ova verzija opremljena je 1.4 TSI benzincem sa 156 ks i elektromotorom zahvaljujući kojem ukupna kombinirana snaga hibridnog sustava dostiže 218 ks (160 kW).
Za skladištenje električne energije koriste se litij-ionske baterije od 13 kWh, koje osiguravaju autonomiju vožnje na struju od oko 50 km.
Osim pomoću benzinskog motora, baterije se mogu dopuniti i putem krovnog solarnog panela. Volkswagen navodi da Tiguan GTE u hibridnom modu troši svega 1,9 l/100 km, uz CO2 emisiju od 42 g/km.
Automobil do stotke ubrzava za 8,1 s, dostiže maksimalnih 200 km/h, a u električnom modu može voziti brzinama do 130 km/h.
Komentari