Iz Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava Republike Hrvatske (CEZIH) u utorak su izvijestili da u narednim danima očekuju potpuno otklanjanje problema nemogućnosti spajanja u sustav koji se javlja određenim korisnicima njihovog sustava.
Naime, već peti dan ne radi Centralni zdravstveni informacijski sustav Republike Hrvatske (CEZIH) pa je nemoguće dobiti uputnicu za specijalistički i kontrolni liječnički pregled ili recept za lijek. Informatički sustav Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) znao je prije padati, no kako kažu liječnici, nikad ovako dugo.
“Problem koji se javlja određenim korisnicima CEZIH sustava, a manifestira se kao nemogućnost spajanja u sustav, nastao je zbog sigurnosne nadogradnje programa za zaštićeno spajanje na pristupni sustav vanjskih korisnika CEZIH-a”, izvijestio je CEZIH.
U obavijesti ističu kako proizvođač opreme i tehnička podrška intenzivno rade na otklanjanju problema, a njihovi inženjeri su zaobilaznim načinima uspjeli gotovo normalizirati rad.
“Potpuno otklanjanje problema očekuje se u narednim danima čim proizvođač dostavi novu, prilagođenu verziju nadogradnje programa za zaštićeno spajanje vanjskih korisnika. Do tada su dane preporuke svim informatičkim podrškama zdravstvenih ustanova na kakav način korisnicima omogućiti spajanje na CEZIH sustav”, stoji u obavijesti iz Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava Republike Hrvatske (CEZIH).
Komentari