SUMNJE U INCESTUOZNU VEZU Autor serije odgovorio na kritike braće Menendez: ‘O seksualnom zlostavljanju muškaraca se šuti’

na,   - Netflix have two shows on the Menendez brothers - Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story and 'The Menendez Brothers' documentary

'Monsters' is the second season of the American biographical crime drama television series Monster, created by Ryan Murphy and Ian Brennan for Netflix. This season centers on the 1989 murders of JosŽ (Javier Bardem) and Kitty MenŽndez (Chlo‘ Sevigny), who were killed by their sons, Lyle (Nicholas Alexander Chavez) and Erik (Cooper Koch)       ---------

*

USA: +1 310 798 9111 / usasales@backgrid.com

*Pictures Containing Children Please Pixelate Face Prior To Publication*,Image: 911120707, License: Rights-managed, Restrictions: RIGHTS: WORLDWIDE EXCEPT IN UNITED STATES, Model Release: no, Pictured: Menendez Brothers, Credit line: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Otkako se 19. rujna počela prikazivati, igrana serija „Čudovišta: Priča o Lyleu i Eriku Menendezu“ instantno je postala najgledanija na streaming platformi Netflix. Radi se o seriji koja se temelji na istinitim događajima iz 1989. kada su braća Menendez ubila svog oca Josea (glumi ga Javier Bardem), uspješnog i bogatog kubanskog doseljenika, i majku Mary Louise (Chloe Sevigny). Iako se isprva mislilo da se radio o razmaženoj djeci, čak i sociopatima, nakon hapšenja i suđenja otkriva se da je obojicu otac seksualno iskorištavao, a sve uz znanje majke. No, to ih nije spasilo od kazne doživotnog zatvora bez mogućnosti uvjetnog izaska na slobodu.

Kako je u prvoj polovici devdesetih, tijekom suđenja, to bio najveći medijski događaj u Americi, tako ga je sada ova serija oživjela, na što je, iz zatvora, reagirao Erik Menendez. U izjavi koju je podijelila njegova supruga Tammi Menendez na društvenoj mreži X, Erik Menedez je kritizirao seriju, rekavši da su u njoj pogrešno prikazani on i njegov brat te da su “raširene očigledne laži”. Optužio je autora serije Ryana Murphyja za namjerno iskrivljavanje činjenica vezanih uz njihov zločin. “Murphy oblikuje svoj užasni narativ kroz odvratne i grozne portrete Lylea i mene te nas kleveće”, naveo je u objavi iz prošlog tjedna.

“Tužno mi je znati da je Netflixovo nepošteno prikazivanje tragedija koje okružuju naš zločin vratilo bolne istine nekoliko koraka unatrag, u doba kada je tužiteljstvo izgradilo narativ na sustavu vjerovanja da muškarci nisu bili seksualno zlostavljani i da su muškarci doživjeli traumu silovanja drugačije od žena“, dodao je Erik Menendez.

Ryan Murphy odgovorio im je u ponedjeljak navečer kada se našao na crvenom tepihu u povodu njegoive nove serije „Grotesquerie“. Njegova prva reakcija bila je „Mislim da je to zanimljivo jer znam da on nije gledao seriju. Zato mi je to zanimljivo. Da ju je pogledao bio bi nevjerojatno ponosan na Coopera Kocha koji ga glumi“.

“To je slučaj star 35, 30 godina”, nastavio je Murphy. “Pokazujemo taj događaj iz nekoliko uglova. To je ono što serija radi u svakoj epizodi. Dobili ste novu teoriju temeljenu na ljudima koji su bili uključeni u taj slučaj. Čini se da su kontroverzu izazvale tvrdnje nekih ljudi da su braća u incestuoznoj vezi. Ima ljudi koji kažu da se to nikada nije dogodilo. Bilo je ljudi koji su rekli da se to dogodilo.”

“Znamo kako je završilo. Znamo da su dvije osobe brutalno ustrijeljene. Naše gledište i ono što smo željeli učiniti je da vam predstavimo sve činjenice i da učinite dvije stvari: odlučite se tko je nevin, tko je kriv, a tko je čudovište, a također i razgovarajte o nečemu o čemu se nikad ne govori u našoj kulturi, a to je muško seksualno zlostavljanje, što činimo odgovorno.”

“60 do 65 posto serije usredotočeno je na Erica i Lylea Menendeza koji govore o svom zlostavljanju, govore o svojoj viktimizaciji, govore o tome što ih je emocionalno opteretilo, ta dva dječaka u našoj seriji imaju svoj trenutak na sudu. Zapravo, imamo 30-minutnu epizodu koju Cooper Koch, koji glumi Erika, briljantno glumi. To su Erikove riječi o tome što mu se dogodilo i zašto je učinio to što je učinio”, zaključio je Murphy koji govori o petoj epizodi serije kada Erik Menedez govori o tome kako je njihov otac seksualno iskorištavao njega i njegovog brata.

Ujedno, Netflix je najavio kako će se 7. listopada početi prikazivati dokumentarni film o tom događaju nazvan „The Menendez Brothers“.