Studenti trebaju upoznati nove trendove i biti kreativni

Autor:

Visoko učilište Algebra

Visoko učilište Algebra i Royal Bride su odlučili ponuditi studentima iskustvo rada na
stvarnom projektu. U program će biti uključeni studenti treće godine preddiplomskog studija dizajna koji su do sada stekli određena znanja i znaju koristiti potrebne alate. Studenti će sudjelovati u izradi kataloga za salon vjenčanica Royal Bride.

Odlična zamisao dr.sc. Siniše Bogdanovića i vlasnice Ivane Bilić će uz mentoriranu nastavu, obilazak agencije i brainstorming rezultirati oblikovanjem digitalnog i tiskanog kataloga. Kroz sam projekt, svi polaznici će imati priliku proći kroz faze rješavanja vizualnih problema kroz područja brenda, vizualnog identiteta i tehničkih standarada. Program u sklopu kolegija će trajati mjesec dana, a nakon završetka će svi radovi biti predstavljeni na izložbi.

“Naša je zamisao da studenti kroz nastavu na kolegiju Vizualno oblikovanje budu upoznati s novim trendovima i da znaju na njih pravovremeno reagirati. Osim teorijskog znanja, želimo im pružiti iskustvo, ali i ponuditi mogućnost da kreiraju sadržaj, a što će im na kraju pomoći da se još bolje pozicioniraju na tržištu rada”, rekao je voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra, dr.sc. Bogdanović.

“Američki način brendiranja proizvoda koji od samog početka komunicira s korisnikom, to je ono što me najviše privuklo. Danas je brending svugdje prisutan, ali u to vrijeme u Hrvatskoj ga nije bilo, pogotovo u mojoj struci. Zato sam posjetila New York u kojem sam živjela nekoliko mjeseci i tamo sam vidjela kako izgledaju njihovi saloni i kakvu uslugu pružaju i to je ono što me fasciniralo”, naglasila je Bilić.

Ivana Bilic sa studentima

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.