Studenac je u nešto više od godinu dana postao prepoznatljiva trgovina-susjed u brojnim zagrebačkim kvartovima
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, u svibnju je prošle godine prvi put došao u hrvatsku metropolu, a otad je mreža kompanije neprestano rasla i danas broji gotovo 90 prodavaonica u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji.
Naime, uz 16 organskih prodavaonica, nedavnim preuzimanjem lanca Lonia mreža je proširena za još 73 nove prodavaonice koje svojim jedinstvenim proximity formatom odgovaraju na potrebe dinamične urbane sredine. S posebnim naglaskom na obogaćen asortiman TO GO, kupcima je dostupan širok izbor gotovih i brzih polugotovih jela pripremljenih od kvalitetnih namirnica, a svoju ponudu i uslugu Studenac neprestano unapređuje.
‘Niz malih prodavaonica nude kupcima sve ono što im je bitno’, kaže Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca
Podsjećamo, Studenac je u lipnju 2022. godine preuzeo kutinski trgovački lanac s ukupno 300 prodavaonica u šest županija i u Gradu Zagrebu te je tako potvrdio poziciju vodećega maloprodajnog lanca prema broju prodavaonica u Hrvatskoj i postao prvi koji ih u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1000, a kupcima je sada na usluzi više od 5500 zaposlenika.
„Jedan od vodećih razloga zbog kojih smo se odlučili na preuzimanje lanca Lonia jest upravo njegova iznimna važnost za zagrebačko tržište. Naime, uključuje odlične lokacije s velikim potencijalom, što se savršeno uklapa u našu zagrebačku priču. Također, to je naša platforma za daljnji rast u dijelovima u kojima nismo bili prisutni, a sada nastavljamo rasti, kako organski tako i daljnjim preuzimanjima. Istodobno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno“, pojasnio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Komentari