Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja potpisalo je 70 milijuna kuna vrijedne sporazume s vlastima 54 lokalnih sredina o digitalizaciji i ubrzavanju administracije, kojima će pojednostaviti i pojeftiniti izdavanje dozvola za gradnju i bolje integrirati informacijske sustave, priopćilo je ministarstvo.
Potpisana su dva sporazuma. Jednim se osigurava novac za digitalizaciju i skeniranje akata za gradnju izdanih od od 1968. do 2014, a drugi je za nabavu računalne opreme radi integriranja informacijskog sustava tijela javne uprave.
“Prvo smo izmijenili zakon kako bismo olakšali investitorima, a sada potpisujemo ova dva sporazuma kojima ćemo i jedinicama lokalne i regionalne samouprave maksimalno pojednostavniti i olakšati sve procese vezane uz gradnju i dozvole. Time štedimo i novac i vrijeme te činimo da javna uprava zaista bude efikasan servis građanima, što joj je i svrha”, izjavio je, prema priopćenju, ministar Predrag Štromar, dodajući kako će ono “što je donedavno predugo trajalo i bilo komplicirano, sada biti lagan i brz proces”.
Novac u iznosu od 85 posto osigurava projekt ministarstva sufinanciran novcem EU, a petnaest posto daje samo ministarstvo.
Komentari