Iz Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave potvrdili su Hini da se austrijski Strabag žalio na odabir grčkog J&PAvaxa za izvođača radova na gradnji južnoga dijela pristupnih cesta Pelješkom mostu.
Konkretno, radi se o izgradnji stonske obilaznice (DC414), poddionice Sparagovići/Zaradeže-Prapratno i Prapratno-Doli.
Iako to iz Komisije nisu mogli potvrditi, još jedna žalba iz niza koji bi mogao usporiti gradnju pristupnih cesta mostu, vezana je, kako se doznaje, uz Strabagove tvrdnje da referenca jednog od Avaxovih inženjera navedenog u njegovoj ponudi, nije u skladu s uvjetima natječaja. Taj je stručnjak, inače, kako se doznaje, radio na jednoj od dionica autoceste A1, Ravča – Ploče, a kao glavnog inženjera angažirao ga je Konstruktor.
Iz Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave potvrdili su da je žalba Strabaga zaprimljena u srijedu, 7. kolovoza, da će biti obrađena te da će se se riješiti u zakonskom roku.
Strabag se, uz ostalo, svojevremeno žalio i na odabir Avaxa za gradnju dionice Doli – Duboka, a ta je žalba usvojena, nakon čega je odlučeno da taj dio ceste gradi upravo Strabag.
Austrijanci su se žalili i na odabir kineske tvrtke China Bridge and Road Corporation koja je u siječnju prošle godine odabrana je za graditelja Pelješkog mosta.
Neslužbeno se može čuti i kako je vrlo vjerojatno da će se Avax Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave uložiti žalbu na odabir Strabaga za gradnju dionice Duboka – Sparagovići, što će dodatno usporiti rokove.
Pelješki bi tako, zahvaljujući iznimnom trudu kineskih radnika, a zbog birokratskih zavrzlama i usporavajućih zakona, mogao biti gotov prije pristupnih cesta, a u pitanje bi mogao doći i rok od 31. siječnja 2022. godine, kada bi trebao biti završen kompletan projekt izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta.
Komentari