Što se događa? Regulator traži provjeru starijih Boeingovih zrakoplova

Autor:

epa11064547 A handout photo made available on 08 January 2024 by the National Transportation Safety Board taken during the investigation into the sudden fuselage failure on a Boeing 737-9 MAX airplane being operated by Alaska Airlines Flight 1282 on 07 January 2024 in Portland, Oregon, USA. On 05 January 2024 fuselage panel on the plane suddenly blew out forcing pilots to make an emergency landing and resulting in the NTSB grounding all Boeing 737-9 MAX models for inspection.  EPA/NTSB HANDOUT  HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES

EPA/NTSB

Američki regulator zatražio je od zrakoplovnih prijevoznika da temeljito pregledaju rezervna vrata na starijim verzijama Boeinga 737 nakon prinudnog slijetanja i povlačenja iz prometa Boeingovog 737 MAX 9 zbog problema s rezervnim vratima.

Savezna uprava za zrakoplovstvo (FAA) preporučila je u nedjelju navečer da prijevoznici provjere rezervna vrata za hitnu evakuaciju na zrakoplovima 737-900ER budući da je Boeing koristio taj model i na novijem 737 MAX-u 9.

Vlasti su pokrenule istragu nakon ispadanja vrata sa zrakoplova 737 MAX 9 usred leta Alaska Airlinesa, prisilivši posadu na povratak u polazišnu luku u Portlandu. Nitko od 177 ljudi nije ozlijeđen.

FAA je prizemljila zrakoplove MAX 9, a odluku su usvojili i drugi regulatori, uključujući europsku EASA-u, povukavši iz prometa oko 170 zrakoplova širom svijeta.

Zrakoplovi Boeing 737 MAX 9 ostaju prizemljeni

Stariji 737-900ER nije dio Boeingove MAX linije aviona, ali ima ugrađena rezervna vrata za evakuaciju koja se koriste ako prijevoznik želi povećati broj sjedala.

Boeing navodi da je kompanijama širom svijeta isporuči 505 zrakoplova 737-900ER, a najviše ih imaju američki Alaska Airlines i United Airlines.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.