Istraživanje, koje su tijekom kolovoza ove godine proveli magazin Ja TRGOVAC i agencija Hendal, pokazuje da četiri od pet građana Hrvatske doručkuje, pri čemu njih gotovo dvije trećine (64,5%) jutarnji obrok konzumira redovito, dok 17,4% građana to čini ponekad.
Žitarice za doručak su zabilježe rast popularnosti za 3,4% u odnosu na prošlu godinu te ih sada ujutro konzumira 22,1% građana.
Na pitanje jesu li građani koji doručkuju ikada jeli žitarice za doručak njih gotovo četiri petine (78,3%) odgovara potvrdno, što je gotovo identično lanjskom rezultatu.
Među konzumentima žitarica za doručak ukupno je 18,6% onih koji ove proizvode jedu svakodnevno i njihov je broj rastao za 4,1% u odnosu na lani. Barem jednom tjedno žitarice jede 35,6% konzumenata, barem jednom mjesečno jede ih 18,1%, a da žitarice konzumiraju rijetko navodi 27,7% konzumenata.
Kada je riječ o konkretnoj vrsti doručka, trećina ispitanika (33%) ističe kako ujutro najčešće jede kruh s namazom, što je malo manje (za 1,7%) u usporedbi s prethodnom godinom, dok su na drugom mjestu žitarice.
Slijede peciva s 13,9% udjela, omlet – jaja za doručak najčešće jede 13,6%, mesne nareske konzumira 8,3% građana, a voće je u blagom porastu od 1,2% te ga sada jede 9,1% ispitanih građana.
Kavu uz doručak najčešće pije više od polovice građana, njih 54%. Broj poklonika čaja istodobno je rastao s 13,8% na 17,1%, mlijeka s 12% na 13%, dok je tekući jogurt pao za 4%, na sadašnjih 9,2%.
Na kraju je sok od naranče, koji je s prošlogodišnjih 4% došao do 6,7% udjela u 2022. godini.
Komentari