U Hrvatskoj trenutno boravi gotovo milijun turista i nalazimo se u špici turističke sezone, a najave za kolovoz pa i rujan su vrlo dobre, ali će daljnji tijekovi i rezultati ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji, istaknuo je u srijedu u Šibeniku direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić.
Staničić je u Šibeniku bio na koordinacijskom sastanaku HTZ-a s turističkim zajednicama s područja Šibensko-kninske županije, na kojem su bili i direktorica TZ Šibensko-kninske županije Željana Šikić te 17 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Direktor HTZ-a tom je prigodom predstavio rezultate turističkog prometa te istaknuo kako u Hrvatskoj trenutno boravi gotovo milijun turista, od čega je više od 850.000 inozemnih gostiju, dok je u Šibensko-kninskoj županiji trenutno oko 75.000 gostiju.
“Trenutno se u Hrvatskoj odmara ukupno 970 tisuća turista, što je u usporedbi sa srpnjem prošle godine 33 posto više gostiju. Kada govorimo o kumulativnoj usporedbi od početka godine, bolji smo gotovo 50 posto u odnosu na lani, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu trenutno smo na 62 posto noćenja, što je u skladu s našim procjenama”, rekao je Staničić.
Ocijenio je da imamo “jedan dobar, pozitivan trend turističkog prometa”.
Porast bilježimo u svim županijama, rekao je Staničić, dodajući da ga veseli što je upravo Šibensko-kninska županija u vrhu kada se govori o porastu turističkog prometa i brojke su u toj županiji nešto iznad prosjeka Hrvatske.
To je posljedica promotivnih aktivnosti na tržištu, ali i prepoznatljivosti Hrvatske kao najsigurnije turističke destinacije na Mediteranu, istaknuo je.
Po podatcima koje je iznijela direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije Željana Šikić, u toj se županiji do danas bilježi 330 tisuća dolazaka, odnosno 2,3 milijuna turističkih noćenja, što je porast za čak 50 posto u dolascima i 40 posto u noćenjima u odnosu na prošlu godinu, a u odnosu na 2019. smo na oko 65 posto.
Vjerujemo da će te brojke ne samo ostati, već se nadamo i porasti i nadamo se dobroj ili boljoj epidemiološkoj situaciji, rekla je.
Kao sektor koji ove godine bilježi najveći porast izdvojena je nautika.
“U Šibensko-kninskoj županiji smo, što se nautičkog turizma tiče, trenutno skoro na razini iz 2019 godine. U odnosu na prošlu godinu bilježi se porast od čak 84 posto u noćenjima u nautici. To je iznad hrvatskog prosjeka”, rekao je Staničić.
Na današnjem su sastanku u Šibeniku predstavljene i promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute “Safe Stay in Croatia”, “Trust me, I’ve been there” i “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!”, a koje su, kako je istaknuto, ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj poziciji Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Šikić je također predstavila i novi Brandbook Šibensko-kninske županije koji, između ostalog, sadrži strategiju brendiranja i vizualne identitete. “Ovaj je dokument rezultat izvrsne suradnje unutar sustava turističkih zajednica s područja županije. Jasna vizija i strategija promocije ključna je u daljnjem pozicioniranju naše županije kao atraktivne i kvalitetne destinacije”, naglasila je.
Komentari