Engleski premierligaš Aston Villa je krajem ožujka objavio kako je za još dvije godine produžio sponzorski ugovor s grčkom on-line kladionicom Betano a iako nigdje nije službeno objavljeno, tamošnji mediji nagađaju da se radi o poslu koji će klubu iz Birminghama godišnje donositi 20 milijuna eura, malo više ili malo manje, ovisno o izvorima.
Ogroman novac, složit ćete se, pogotovo za hrvatske prilike, međutim ipak daleko od najvećih europskih sponzorskih ugovora, uz naglasak da ovdje govorimo o klasičnim sponzorima, ne proizvođačima sportske opreme koji također s klubovima imaju ogromne ugovore.
🏴 Aston Villa have agreed the biggest shirt sponsorship in their history, as they strike a £40 million agreement with Greek online betting firm Betano on a 2-year deal.#astonvilla #premierleague #football #footballbusiness pic.twitter.com/0oWmYBmFGm
— Football Benchmark (@Football_BM) April 3, 2024
Dva najveća sponzorska ugovora među europskim nogometnim klubovima ima jedan klub, Real Madrid. Oba su teška po 70 milijuna eura godišnje, jedan je onaj Fly Emiratesa koji se nalazi na prednjem dijelu dresa, drugi je HP čiji logo igrači svih kategorija madridskog kluba nose na rukavima. Druga avio-kompanija koja je ušla među najveće sponzore je Qatar Airways, logo na prednjem dijelu dresa PSG-a plaća 65 milijuna eura godišnje, dok Spotify za 57 milijuna dolara dobiva logo na dresu Barcelone ali i naziv stadiona. Za dva milijuna manje njemačka kompanija TeamViewer dobila je prostor na dresu Manchester Uniteda a njihovi gradski rivali iz Cityja u krugu su klubova koji su sponzorski prostor na dresu dali avio-kompaniji, Etihad Airwaysu, koji usput, kao i Barcelona, ima i sponzorsko pravo na naziv stadiona.
⚪️✔️ 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋 | Real Madrid announce sponsor partnership with HP.
They will be a sleeve sponsor for the Spanish club moving forward.
This means that Real Madrid's shirt generates €200m+ every year. 📈 pic.twitter.com/lqtjRnkm5L
— EuroFoot (@eurofootcom) February 2, 2024
Liverpool ima sedmi najveći sponzorski ugovor, ujedno najviši bankarski, klub sa Anfielda na dresu nosi logo Standard Chartered banke i za to godišnje dobiva nemalih 53.5 milijuna eura. Među deset najviših ugovora nalaze se klubovi iz svih liga petice, Juventus nosi Jeepov logo za 51 milijun eura godišnje, Bayern za 50 milijuna godišnje nosi T-comov znak a deseto mjesto su podijelila još dva premierligaša – Arsenal s Fly Emiratesom, čiji logo nosi i madridski Real, za što londonski klub dobiva neloših 45 milijuna eura godišnje, jednako koliko Tottenham dobiva od osiguravateljske kuće AIA.
According to The Telegraph, Tottenham has signed a new eight-year, $447 million shirt sponsorship deal with AIA.
The $55m-a-year partnership is thought to be the third-biggest in the Premier League after Manchester United and Manchester City. pic.twitter.com/r4ywg7OwbV
— Front Office Sports (@FOS) July 26, 2019
Komentari