Na neuspjelo ‘Ljeto na Savi’, projekt zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, potrošeno je čak 13 milijuna kuna, piše u četvrtak Večernji list. Samo na izvođače radova u tom ‘spekaklu bez publike’, potrošeno je 1,8 milijuna kuna.
Manifestaciju je dnevno, u prosjeku, posjećivalo sedam osoba. Za zaštitare je izdvojeno još 239 tisuća kuna, a za najam i čišćenje kemijskih WC-a 19.740 kuna, navodi dnevnik. Paviljoni i njihova montaža plaćeni su 5,342.803 kune, pješačke staze i putovi, sportska borilišta i pješčanici 3,3 milijuna, za tri priključka električne energije do nasipa izdvojeno je 568.706 kuna, a od većih iznosa, tu je još 1,8 milijuna kuna kojima su plaćeni izvođači na riječnom spektaklu te najam opreme.
Večernji ističe da se osim toga morala riješiti i voda pa su dva vodomjerna okna i jedan Viktorijin zdenac s odvodnjom plaćeni 50 tisuća kuna, veleplakati u gradu kojima je najavljivana manifestacija 9275 kuna, a ukupni troškovi “upravljanja i održavanja”, u što su uključeni već spomenuti zaštitari i WC, iznose 395.440 kuna. I to bez PDV-a, što bi značilo da je za tekuće troškove izdvojeno gotovo 495 tisuća kuna.
U njih su, uza zaštitare koji su radili 24 sata dnevno i imali dodatna dežurstva vikendom, ubrojeni i stambeni kontejneri postavljeni za njihov smještaj i spremanje rekvizita, što je koštalo 27.600 kuna, zatim oprema za ispitivanje buke, vatrogasni aparati, pribor i oprema za skupljanje otpada te ostala parkovna oprema koštali su 61 tisuću kuna.
Plaćen je i odvoz miješanog komunalnog otpada, i to 18 tisuća kuna, unajmljeni su koševi za otpatke, što je koštalo 5200 kuna, a izdvojeno je i 24.900 kuna za ploče s obavijestima i upozorenjima.
Ipak, u Gradu tvrde kako taj novac nije potršen uzalud. Kažu da je manifestaciju posjetilo 16 tisuća ljudi, a objave stranice “Ljeto na Savi”, što je vjerojatno još i važnije jer su tu rečenicu popratili uskličnikom, vidjelo je “više od 110 tisuća korisnika na Facebooku, a ostvareno je i preko 20 tisuća klikova, lajkova, šeranja”, donosi Večernji list.
Komentari