U Hrvatskoj je posljednjih godina napokon proradila svijest o potrebi uvođenja različitih vrsta benefita koji roditeljima omogućuju lakši i opušteniji rad. Nacional je istražio kako to funkcionira u praksi te razgovarao sa zaposlenicama triju tvrtki koje imaju korporativni vrtić, sobu za dojenje ili neki drugi vid pomoći zaposleniku
UHrvatskoj je posljednjih godina napokon proradila svijest o potrebi uvođenja različitih vrsta benefita koji će roditeljima, posebno majkama zaposlenima na višim pozicijama u kompanijama, osigurati opuštenije i lakše radno mjesto te zadovoljstvo koje u konačnici donosi dobro samoj kompaniji. Neke tvrtke u Hrvatskoj stoga su uvele sobe za dojenje, koje zaposlenim majkama koje tek dođu s rodiljnog dopusta omogućuju nesmetano obavljanje posla uz jednosatnu ili dvosatnu stanku tijekom radnog vremena; druge kompanije uvele su klizno, odnosno fleksibilno radno vrijeme, dok su neke, pak, otvorile korporativni vrtić ili omogućile rad od kuće jednom ili više puta tjedno.
Nacional je istražio kako to funkcionira u praksi. Razgovarali smo s Natašom Novaković, savjetnicom glavnog direktora HUP-a za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala, osnivačicom Mamforce standarda Dijanom Kobas Dešković, MBA s Instituta Zaposlena mama, te trima zaposlenim majkama na vodećim pozicijama u tvrtkama: Ivom König, direktoricom Standarda i pravila upravljanja ljudskim resursom Zagrebačke banke, Martinom Rizman Matić, direktoricom Korporativnih komunikacija Vipneta, i Koraljkom Mlakar, voditeljicom kategorije dječje hrane Nestlé za Adriatic regiju i Grčku…
Komentari