Reper Snoop Dogg prijavio je brend i zaštitni znak za novu vrstu hot doga pod nazivom ‘Snoop Doggs’.
Kako piše Billboard, njegovi odvjetnici su podnijeli zahtjev za korištenje zaštitnog znaka za termin ‘Snoop Doggs’ u američkom Uredu za patente i žigove, navodeći da ga planira koristiti za prodaju hrenovki i drugih vrsta kobasica. To znači da još nije lansirao brend, ali to planira pokrenuti u bliskoj budućnosti.
Poznati američki reper je još 2011. godine zaštitio brend i zaštitni znak ‘Snoop Scoops’ za svoju vrstu sladoleda, ali taj se sladoled nikada nije pojavio na tržištu. No Snoop Dogg je 2020. godine lansirao i vlastitu marku džina pod nazivom ‘INDOGGO’. Udružio se tom prilikom sa suosnivačem Trusted Spiritsa Keenanom Townsom kako bi stvorio piće u “opuštenom kalifornijskom stilu” koje je inspirirano njegovim singlom ‘Gin And Juice’ iz 1994. godine.
Oborio je čak i Guinnessov svjetski rekord 2018. godine za stvaranje najvećeg napitka od džina i sokova na svijetu. Od više od 132 galona, piće se sastojalo od 38 vrčeva soka od naranče, 154 boce rakije od marelice i 180 boca džina.
Inače, sa nestrpljenjem se očekuje ovogodišnje izdanje Super Bowla, točnije poluvremena tijekom kojega će Snoop Dogg nastupiti zajedno s Dr. Dreom, Eminemom, Mary J. Blige i Knedrickom Lamarom. Bit će to ujedno prvi put da je pet višestruko nagrađivanih glazbenika ikada nastupilo zajedno na istoj pozornici. Super Bowl će se održati na stadionu SoFi u Inglewoodu u Kaliforniji u nedjelju, 13. veljače 2022. uz najavljeni veliki Pepsi Super Bowl LVI Show na poluvremenu.
Komentari