SLUČAJ JADROLINIJA Bulić: ‘Ne slažem se s predsjednikom. Nije dobro, nisu stvari normalne’

Autor:

01.09.2024.,Split-Jutarnji
motivi s trajekta na liniji
Split-Supetar. Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL

Nediljko Bulić iz Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske te član NO Jadrolinije, govorio je za N1 o trećem incidentu zbog tehničke neispravnosti brodova Jadrolinijine flote u manje od mjesec dana.

“Našim morem plove brodovi upitne ispravnosti”, poručio je predsjednik Zoran Milanović u ponedjeljak tražeći da se provjeri flota kao i način upravljanja kompanijom, Jadrolinijom.

Nediljko Bulić rekao je za N1 da se ne slaže s porukom predsjednika i da u prepucavanja ne želi ulaziti te da su brodovi Jadrolinije sigurni:

“Svi smo svjesni da problemi postoje. Postoje tehnički inspektori kao i tehnički direktor koji su zaduženi za brodove i koji kažu da je u slučaju Mljeta došlo do puknuća čelik-čela i da oni imaju svoje ateste”, objasnio je Bulić:

“Što se tiče puknuća ne znam što bih rekao, u tijeku je istraga. Čuo sam da i nije dugo prošlo vremena od kad je promijenjeno. Mogu reći da je to pitanje za našu tehničku službu.”

VIDEO! KAOS PRED SUPETROM Rampa trajekta Mljet pred pristajanje se srušila u more!

Puknuće čelik-čele treći je incident u Jadrolinijinoj floti u manje od mjesec dana.

“Ne možemo ovo usporediti s tragedijom na Lastovu, puknuća čelik čele su nešto na što su posade navikle”, govori Bulić te dodaje:

“U zadnje vrijeme se to nešto zaredalo i nije dobro. Kao da je netko “nabaca”, nisu stvari normalne. Vidjeli ste i da je “Četiri zvonika” (trajekt brodogradilišta Dalmont) imao istu situaciju, ne znam kako se na ovo može utjecati osim češćim tehničkim pregledima”, govori predsjednik Sindikata.

Na pitanje štedi li se na održavanju brodova, Bulić ističe da je kao član nadzornog odbora Jadrolinije upozoravan na visoke, a ne niske troškove: “Svake godine su iznosi održavanja 15 do 20 posto veći. To nije problem. Kao član nadzornog odbora ne znam kako dolazimo do cijena održavanja. Odljev stručnjaka je prouzročio to da se moramo “krpati””, govori Bulić ističući da nije problem u sredstvima.

MILANOVIĆ O JADROLINIJI ‘Plenković brine samo o sigurnosti fotelje svog izabranika Sopte’

 

Brodovi nisu nesigurni, mogu jedino biti skupi za održavanje. Imate američke bombardere koji su stari preko 100 godina…”, ističe i inzistira da sa servisom Jadrolinije flote nema problema:

“Na Hrvatu sam radio kao vođa palube i znam da se redovno servisiraju. Jedino što preostaje je interna istraga i atest čelik-čela, mislim da je to u rukama naše posude. Je li došlo do poroze ili nečega, ne znam, u tome nisam stručnjak.

Upozorava da treba preispitati sustave da su i ranije prozivali tehničkog direktora. Smatra da je uvijek odgovornost društva koje vodi poduzeće: “U državnu tvrtku treba ulagati novce. Od strane Vlade i vlasnika trebaju veća ulaganja. Nekako smo mi uvijek po strani. Smatramo da bi Ministarstvo trebalo osigurati puno veća sredstva koja će moći omogućiti nabavu novih brodova i povećanja plaća radnika Jadrolinije”, zaključuje Nediljko Bulić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Avatar photo
Albonese

prije 2 mjeseca

Nostromo.Lipo si se uvalio u fotelju i super ti je u upravi.Nostromo,a ca bi bilo da si ti bio ispod one rampe ili kraj rampe gdje su poginula troje tvojih kolega,barem bi trebali biti,ali kako ti pricas,nikada im kolega nisi bio jer ti branis kradezenjare,butka anemicnog gen.managera prapalinije .Ne celik celo ili sajla ne puca ako je atestirana i ako se mijenja po pravilu struke!!!Ako imate 100 dizanja rampi dnevno onda joj rok trajanja nije godinu dana nostromo!!! The nominal rope diameter for which the numbers of bending cycles achieve their maximum is called „Optimal Nominal Rope Diameter“. In our example a wire rope with a nominal diameter of 10 mm reaches its discard state at only 50,000 bending cycles . Check section of rope on equalizer sheave (or compensating pulley) by lifting up the rope to look at the underside. Look for deformation. Check rope diameter against original wire rope diameter. Keep record of rope diameter measured after break in period.Nostromo ,shame on you .Ne za piketat nisi a ti u upravi jadrolinije!!!Ne slazes se sa predsjednikom!!!A se slazes sa kapom makine,nostromo!!!