Agrokor je prekinuo ugovor o suradnji s Unexom 10. srpnja, nakon što je Ramljak otkrio brojne nelogičnosti u njihovoj suradnji. Nacional otkriva sporne detalje te suradnje i razmjere drame koja tek slijedi
Prije nekoliko dana započele su tektonske i dramatične promjene na hrvatskom tržištu marketinških agencija. U središtu tih promjena nalazi se agencija Unex, dugogodišnji tržišni lider, koji je svoj prestižni položaj ponajprije dugovala kompleksnim i po mnogima u najmanju ruku netransparentnim odnosima s Agrokorom. Poslovanje Unexa pod velikim je pritiskom, a moguće je i da dramu u kojoj se nalaze neće uspjeti poslovno preživjeti.
Nacional je od više raznih izvora uspio doznati razmjere te poslovne drame, ali i osvijetliti neke druge razine tih zbivanja, koje u središte pozornosti stavljaju vodstva televizijskih kuća s nacionalnom koncesijom, koja su iz često nejasnih razloga išla na ruku Unexu i Agrokoru. Ta pozornost će i dodatno rasti, naročito zato jer čelnici HRT-a, Nove TV i RTL-a zasad ne žele odgovoriti kako su nakon traumatičnih iskustava s propasti agencije Digitel (riječ je o aferi u kojoj su izgubili višemilijunske iznose) sada također u sličnim problemima…
Komentari