Slavonija kao opuštajuća zona u koju se dolazi po zdravu dozu hedonizma i aktivnog odmora

Autor:

Grad Osijek PROMO

Zahvaljujući novom, modernom pristupu i kampanji Via Slavonija i Baranja Turističke zajednice Osječko-baranjske županije, Slavonija se pretvara u sve traženiju turističku destinaciju s naglaskom na enogastronomiju, city break, kulturu, ruralni turizam i aktivan odmor u prirodi

‘Kampanja Via Slavonija Baranja, uz krilaticu Hedonizam je na istoku, dio je brand platforme TZ-a Osječko-baranjske županije „Head On East Croatia – Visit Slavonia Baranja“.

Brand platforma HeadOnEast Croatia ima tri razine – slogan koji poziva na obilazak istoka Hrvatske, modularni vizualni standard dizajnera Marka Jovanovca i hedonizam kao ključnu poruku doživljaja koji nudi destinacija. Cilj je promjena medijske slike Slavonije jer komunicira da je u turistički neotkrivenom istoku Hrvatske – hedonizam, što je uistinu doživljaj koji destinacija nudi.

Kampanja „Via Slavonija i Baranja“ poziva domaće goste da krenu na put prema istoku Hrvatske i Osječko-baranjskoj županiji kao regiji koja nudi obilje različitih doživljaja. Ivana Jurić pojašnjava: “Kampanja je usmjerena na domaće tržište jer ono čini najveći udio gostiju u našoj županiji i cijeloj Slavoniji i Baranji. Reakcije na kampanju su izrazito pozitivne, što znači da smo na dobrom putu izgradnje pozitivnog imidža i promjene dosadašnje percepcije Slavonije i Baranje. Turizam je u tom smislu jako dobar katalizator promjene doživljaja pojedine regije. Uz kampanju na domaćem tržištu, u kontinuitetu idemo s manjim kampanjama fokusiranim na susjedni Pečuh, Sombor, dio Bosne i Hercegovine, Sloveniju i pojedine njemačke pokrajine.”

‘Uz kampanju na domaćem tržištu, idemo s kampanjama i na susjedni Pečuh, Sombor, dio Bosne i Hercegovine, Sloveniju i pojedine njemačke pokrajine’, kaže Ivana Jurić

Jer, platforma ima za cilj i pojačati prepoznatljivost Slavonije na međunarodnom tržištu.

“Kad se nađemo na međunarodnom turističkom tržištu dolazi do miješanja Slavonije, Slovenije i Slovačke, stoga je komunikacija više fokusirana na istok Hrvatske. Nemojmo zaboraviti da strani gosti često ne znaju da postoji Hrvatska istočno od Zagreba, a i da domaći gosti doživljavaju da Slavonija kreće već od Zagreba. Zato „co-branding“ s nazivom Hrvatska, kao brandom u koji je uloženo do sada jako puno”, ističe Ivana Jurić.

Zadnjih nekoliko godina Osječko-baranjska županija bilježi rast smještajnih i ugostiteljskih kapaciteta. Gastronomska scena postala je jedan od razloga dolaska u destinaciju, uz posjet velikim povijesnim i obiteljskim vinarijama, kušanje lokalnih piva i obilazak sve većeg broja manifestacija koje su svoju ljestvicu ponude digle za par stepenica gore. Uz realizaciju strateških javnih investicija poput Gospodarskog centra Osječko-baranjske županije, obnove Tvrđe kao najveće cjelovite barokne kompozicije iz 18. stoljeća u Hrvatskoj, obnove dvorca Pejačević u Našicama ili investicija u Parku prirode Kopački rit, privatni ulagači stvorili su zanimljivu i diverzificiranu turističku ponude destinacije. Primjer za to su Međunarodni medicinski centar Priora i hotel Materra u Čepinu Žito grupe i investicije Nexe grupe u Feričancima koje ciljaju na nove skupine gostiju koje do sada nisu razmatrale Slavoniju i Baranju za odmor.

Hedonizam kao poruka mijenja percepciju o Slavoniji i promiče je u najperspektivniju hrvatsku regiju, a Head On East Croatia poziva strance i izvan obalnog pojasa

Uz posebne autentične doživljaje u svim segmentima, u trendu je ponuda koja se odnosi na aktivni turizam – bicikliranje, trčanje, pješačenje i vodene sportove. Strani gosti zadržavaju se dulje tijekom ljeta zbog sve većeg broja atraktivnih riječnih plaža, dodatne ugostiteljske i wellness ponude u destinaciji.

Kampanja je već sada ispunila svoj cilj kad je u pitanju vidljvost destinacije i ponude koja vodi do povećanja konkurentnost i rasta.

“Kad je riječ o rastu, dugo smo spominjali 2019. godinu kao mitsku, a premašile su je 2022. i 2023. godine, koje sad već odlično premašuje 2024. godina s rastom od 6,6% u noćenjima. Korak po korak gradimo jednu lijepu, održivu i vrlo zanimljiviju hedonističku priču. Jer pravi hedonist zna koliko je važno uživati u svakom danu, uz dobro jelo, piće, očuvanu prirodu i dobre ljude”, zaključuje direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić.

FOTO: Marko Banić, Vedram Bošković, Denis Despot


Festival HeadOnEast kao umjetnički puls zajednice

HeadOnEast festival, jedna od najatraktivnijih manifestacija koja se održava u Osijeku, ove godine obilježava šestu godišnjicu. Festival je 2019. krenuo iz Tvrđe kao popratni dio programa Dana hrvatskog turizma koji su se tada po prvi puta održali u kontinentalnom dijelu Hrvatske. Nakon temeljite obnove Tvrđe, HeadOnEast se 2023. godine vratio na matičnu poziciju, a u 2024. godini opet se vidimo u Tvrđi, najvećoj cjelovitoj sačuvanoj baroknoj kompoziciji iz 18. stoljeća u Hrvatskoj.

Ovogodišnji HeadOnEast organizira se od 4. do 6. listopada te nudi iduće programe: Vino.grad, Beercuz, Kuće svjetla (svjetlosne projekcije), In da Sofa, Art livadu, Dječje stvaraonice, StreetFood, HeadOnKviz, Zonu vinila, Osječki glazboplov, Essekiraonicu, Glazbenu kuhaonicu, StreetArt Jam, brojne radionice, izložbe, vođenja i glazbeni program koji uključuje iduće glazbenike – Psihomodo Pop, Dadu Topića & Generaciju 5, Vojko V., Letu štuke, Cubismo, Electric Corn, Demetronomes, Zvjezdana Ružića i brojne druge domaće umjetnike i DJ-eve.

Grad Osijek PROMO

Dio ponude odnosi se na enogastronomiju, degustacije, turistička vođenja, cooking show, animacijske programe za djecu, kreativne radionice za sve dobne skupine realizirane u suradnji s lokalnim udrugama. Zadnji dan događaja, 6.10. rezerviran je sport i rekreaciju ili za Febire – festival biciklističke rekreacije Hrvatske. Specifičnost HeadOnEast-a je što je svojevrsni „showroom manifestacija“ koje se organiziraju u destinaciji tijekom cijele godine.

Događaj organiziraju Turistička zajednica Osječko-baranjske županije i Osječko-baranjska županija uz brojne partnere – Grad Osijek, Turističku zajednicu grada Osijeka, Kreativnu agenciju Adverta, Regionalni centar kompetencija Virtuos Ugostiteljsko-turističke škole Osijek, Glazbenu školu Franje Kuhača, Arheološkog muzeja Osijek, Turističkih zajednica Baranje, Draža i Bilja, Doma tehničke kulture, te udruga Breza, Svjetlost fenjera, Plantaža, ReArt, Slama, Osječke tvornice ideja, Partwish i Art Inkubator.

Cijeli program pogledajte na  www.headoneastcroatia.com

OZNAKE: Osijek, headoneast

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.