Mostov saborski zastupnik Marko Sladoljev u utorak je za N1 komentirao rekonstrukciju rotora u Remetincu i povećanje cijene parkirališnih karata.
Kaže da Zagreb nije povukao ni euro iz europskih fondova za izgradnju prometne infrastrukture, smatra da je Jarunski most ključan jer bi rasteretio rotor i zapadni dio Zagreba. “Ta investicija koštala bi 250 milijuna kuna, ali osamdeset posto bi se financiralo iz fondova. Isto tako bi se mogla denivelirati Zagrebačka avenija”, kazao je Sladoljev.
Dodao je kako ga smeta nedostatak komunikacije s građanima. “Tako je bilo i s parkom na Savici kada s ugrađani dovedeni pred gotovu stvar, ostaje pitanje hoće li u ovom slučaju radovi stvarno trajati koliko su predviđeni i hoće li koštati koliko je predviđeno”, istaknuo je Mostov zastupnik i poručio: “Bandić reagira stihijski, on je kralj PR-a, to je PR postupak, vidjet ćemo što će biti kada se građani vrate u grad”.
Podsjeća na predizborne poteze spuštanja cijene karata u ZET-u na četiri kune da bi se sada vratile na 15 kuna. Slično je i s cijenom parkirališnih karata. “Metropole koje imaju skup parking u centru, imaju odlično riješen javni prijevoz. Javni prijevoz u Zagrebu je spor”, kaže Sladoljev i dodaje da bi cijena parkiranja u prvoj zoni trebala biti maksimalno devet, deset kuna, ali da bi javne garaže trebale biti jeftinije te da treba ulagati u infrastrukturu prometa. Kaže da Zagrebaparking inače posluje s dobitkom, da će dobiti još novca, ali da građani ne znaju gdje taj novac odlazi.
Komentari