SLADOLED SA SLANINOM McDonald’s povlači umjetnu inteligenciju iz restorana. Evo zašto…

Autor:

McDonald's

Marko Prpic/PIXSELL

Dvogodišnji pilot projekt korištenja umjetne inteligencije u McDonald’sovim drive-inovima nije dobro završio.

U početku se primjenjivao u desetak restorana u Chicagu, da bi se kasnije proširio na više od stotinu restorana na više lokacija.

Ljudi dobivali sladoled sa slaninom na vrhu

Ipak, kompanija je odlučila kako će ta tehnologija biti uklonjena do 25. srpnja ove godine, piše Forbes Hrvatska.

Kako izvještavaju svjetski mediji, radi se o IBM-ovoj tehnologiji koja je koristila softver za prepoznavanje glasa kako bi primala narudžbe.

U praksi nije bila posve pouzdana, pa su se društvenim mrežama širili viralni videi s krivo shvaćenim narudžbama koje su uključivale sve – od slanine na vrhu sladoleda do chicken nuggetsa vrijednih stotine dolara.

Ideja iza ovog projekta bila je ubrzati uslugu i pojednostavniti operacije u restoranu.

Sustav narudžbi putem AI-ja mučio se i s naglascima

McDonald’s u svojim izjavama nije bio kritičan prema IBM-u kojeg je nazvao partnerom od povjerenja. Trenutno odustajanje od ovog sustava ne znači da će ga McDonald’s trajno prekrižiti. Tvrtka će do kraja godine evaluirati svoje planove kako bi donijela odluku o budućem rješenju za glasovno naručivanje.

Prema pisanju svjetskih medija, razlozi za odustajanje od AI sustava bili su njegova skupoća i netočnost. Dio problema bio je u komunikaciji, jer sustav nije razumio naglaske nekih ljudi.

Inače, McDonald’sovo rješenje testira se u još nekoliko restoranskih lanaca, pri čemu su ga neki nakon testa odlučili implementirati, zaključuje Forbes Hrvatska.

TRŽIŠTE RADA Raste potražnja za jednim starim zanimanjem, tvrtke daju i do 156 dolara po satu

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.