Slaba kineska potražnja pritisnula Volkswagenovu prodaju u srpnju

Autor:

Unsplash(ilustracija)

Njemačka automobilska grupa Volkswagen izvijestila je o usporavanju rasta prodaje u srpnju, nakon što su isporuke početkom godine povećane zbog zaostalih narudžbi, a prodaju je pritisnula i slabija potražna u Kini. 

Tvrtka je u petak objavila da je grupa u srpnju isporučila 773 tisuće vozila, za 6,6 posto više u odnosu na slabi srpanj 2022. godine, ali je to osjetno manje u odnosu na početak ove godine.

Tijekom prvih šest mjeseci brendovi VW grupe isporučili su 12,8 posto više vozila nego u istom razdoblju lani, dok su se nadoknađivale zaostale narudžbe iz prethodne godine.

VW grupa u objavi navodi da je uspjela značajno povećati prodaju u zapadnoj Europi, gdje je u srpnju isporučeno 274.500 vozila, za 21,4 posto više nego u istom lanjskom mjesecu.

No, na ključnom je kineskom tržištu, prodaja vozila grupe VW nastavila padati. Grupa ima velika ulaganja u Kini, a prodaja kineskim kupcima bila je važan dio ukupnih rezultata tvrtke.

VW grupa je tijekom srpnja u Kini prodala 260.400 vozila, za 10,2 posto manje automobila u odnosu na srpanj 2022.

Među brendovima VW grupe, najveći su rast ukupno isporučenih vozila u srpnju ostvarili proizvođač luksuznih automobila Audi, za 14,7 posto, češki proizvođač Škoda, za 17,4 posto, te španjolske podružnice Seat i Cupra, za čak 45,7 posto.

No, temeljni Volkswagen brend je, s druge strane, bilježio pad isporuka za 0,9 posto.

Marka vrhunskih sportskih automobila Porsche također je izvijestila o iznenađujuće slabim brojkama. Nakon značajnog povećanja u prvoj polovini godine, isporuke Porschea su u srpnju pale za 7,2 posto.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.