Škoda Superb (2024.): poznate sve pogonske opcije, 2.0 TDI i dalje s nama!

Autor:

Škoda

Dizelska Škoda Superb nove 4. generacije opet se nameće kao najbolji izbor, a tu je i PHEV varijanta, kao i TSI inačice…

Prva moderna generacija Škode Superb izašla je s proizvodnih traka 2001., zatim druga generacija 2008. i treća 2015., s više od 1.560.000 prodanih automobila kroz sve generacije…

Priča o uspjehu moderne Škoda Superb započela je 2001. – više od 50 godina nakon originalnog modela Superb, koji se proizvodio između 1934. i 1949. Do danas je više od 1.560.000 primjeraka Superba isporučeno kupcima diljem svijeta, a Superb i Superb Combi karavan osvojili su brojne međunarodne nagrade renomiranih europskih automobilskih časopisa.

Foto: Škoda

Četvrta generacija Škoda Superb nije samo ekonomičnija i ekološki prihvatljivija, puno je više od toga. Velika Škoda dolazi sa širokim izborom pogonskih sklopova. Ponuda uključuje tri benzinska motora, dva dizelaša i novi plug-in hibrid s povećanim električnim dosegom. Po prvi put  Superb nudi blagu hibridnu varijantu. Sve opcije pogona uparene su s DSG-om.

“Superb je tradicionalno standardni nositelj češke marke. Zato je svaka nova generacija modela popraćena tehnološkim premijerama za našu marku. Prije četiri godine Superb iV plug-in hibrid signalizirao je našu jasnu predanost električnoj mobilnosti. Nadolazeća nova generacija podiže elektrifikaciju pogona korak dalje, s električnim dometom povećanim na više od 100 kilometara i po prvi put u Superbu blagim hibridnim pogonom.” govori Johannes Neft, član uprave Škoda Auto za tehnički razvoj.

Najbolje od oba svijeta. Superb nudi šest opcija pogona uvijek povezanih s DSG mjenjačem, duži električni domet za plug-in hibrid i nova verzija s blagim hibridom.

Promjene stupnjeva prijenosa u Superbu četvrte generacije sada se obavljaju isključivo putem DSG automatskog mjenjača s ručicom mjenjača postavljenom na stup upravljača. Spojka prenosi snagu visoko učinkovitih motora s unutarnjim izgaranjem, kao i raznih hibridnih pogonskih sklopova. Škoda nastavlja nuditi najbolje od oba svijeta kako bi zadovoljila potrebe postojećih i novih kupaca.

Iz tog razloga, portfelj pogonskih sklopova za novu generaciju Superba uključuje – osim tri benzinska motora i dva dizela – potpuno novi blagi hibrid i novi plug-in hibrid s povećanim električnim dometom. Potonji je rezerviran za karavansku verziju Combi, sa 110 kW (150 KS) 1.5 TSI koji sada nadopunjuje njegov električni motor. Najveća snaga pogonskog sklopa od 150 kW (204 KS) dolazi do prednjih kotača putem 6-stupanjskog DSG-a.

Foto: Škoda

U usporedbi s prethodnikom, visokonaponska baterija je porasla za 12,7 kWh na 25,7 kWh, povećavajući čisto električni domet vozila na više od 100 kilometara. Osim toga, Škoda je povećala maksimalnu brzinu punjenja na zidnim kutijama i AC punjačima s 3,6 na 11 kW, čime je omogućeno brže punjenje baterije.

Plug-in hibridna verzija također omogućuje punjenje istosmjernom strujom s maksimalnom brzinom punjenja od 50 kW. Kao i prije, punjenje je također moguće na 2,3 kW iz kućne utičnice od 230 V. Spremnik goriva Superba iV ima 45 litara. Početni motor je 1.5 TSI s blagom hibridnom tehnologijom i snagom od 110 kW (150 KS). Oba hibridna motora su iz nove generacije EA 211 evo2 motora, rade na štedljivom Millerovom ciklusu i imaju turbopunjač s promjenjivom geometrijom turbine. 1.5 TSI s blagom hibridnom tehnologijom također dolazi s tehnologijom aktivnog cilindra najnovije generacije (ACT+). Također postoje dvije 2.0 TSI varijante sa 150 kW (204 KS) i 195 kW (265 KS).

Benzinski motor standardno dolazi s pogonom na sve kotače, kao i najjači dizel, 2.0 TDI sa 142 kW (193 KS). Početni dizel je 2.0 TDI sa 110 kW (150 KS). Svi benzinski i dizelski motori upareni su sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem, a svih šest opcija pogonskog sklopa zadovoljava Euro 6e standard emisije.

 

OZNAKE: Škoda Superb

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.