Širenje hrvatskog branda Juicy na Bliski istok i Sjevernu Afriku

Autor:

facebook.com

Društvo Stanić Beverages Hrvatska predstavilo je brand Juicy na ovogodišnjem Gulfood sajmu u Dubaiju i potvrdilo suradnju s partnerima iz MENA regije.

Gulfood je jedan od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova koji se prostire na 100 tisuća m2, okuplja pet tisuća izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 95 tisuća posjetitelja u Dubai World Trade Center.

S asortimanom Juicy 100% sokova (naranča, jabuka i ananas) te s Juicy Nectar brusnicom, društvo Stanić Beverages Hrvatska prisutno je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine i to prvenstveno u HoReCa segmentu koji čini ukupno 70 posto izvoza u tu zemlju.

GULFOOD

Juicy sokovi uvršteni su u ponudu nekih od najpoznatijih lokalnih, ali i internacionalnih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto’s i Dubai Creek Golf & Yacht Club.

“Trenutno smo prisutni na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi smo registracije naših proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, no cilj nam je osvojiti cijelu MENA regiju (Middle East i North Africa) i ostvariti srednjoročni plan izvoza od deset milijuna litara godišnje. Riječ je o lukrativnom tržištu s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji”, rekao je Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska.

Ove godine Juicy sa svojim asortimanom snažnije ulazi i u maloprodajne kanale (koji trenutačno čine 30 posto izvoza u MENA regiju), zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 posto tržišta Saudijske Arabije.

“Juicy sokovi premium su sokovi vrhunske kvalitete, što su prepoznali i potrošači na novim tržištima. Kontrola kvalitete iznimno je stroga te proizvodi moraju proći brojna testiranja kako bi zadovoljili visoke standarde i zakonsku regulativu. S ponosom možemo reći kako su Juicy sokovi zadovoljili sve potrebne uvjete”, otkrio je Alen Hrković, direktor izvoza.

MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, a nastup hrvatskog branda Juicy na Gulfood sajmu vrlo je važan za otvaranje novih poslovnih prilika.

Svijetlan Stanić i Alen Hrković

Svjetlan Stanić i Alen Hrković

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)