Šesto izdanje NEM-a počelo otvorenjem na krovnoj terasi hotela Dubrovnik Palace

Autor:

Foto: NEM 2018

Šesto izdanje New Europe Marketa, ekskluzivne konferencije koja okuplja najbolje medijske profesionalce iz regije, je službeno otvoreno.

Svečano otvaranje pod pokroviteljstvom NBCUniversala, uz spektakularan pogled i zalazak sunca na krovnoj terasi hotela Dubrovnik Palace, bio je uvod u iduća četiri dana NEM-a u Dubrovniku. Ovogodišnji New Europe Market bit će fokusiran na važnost sadržaja u TV industriji i na lokalnu produkciju, a okupit će brojne zanimljive govornike i vrhunske stručnjake iz svojih područja.

NEM 2018 će trajati od 11. do 14. lipnja i ponudit će pregršt zanimljivih tema vezanih uz svijet televizije – od oglašavanja, digitalizacije, piratstva i lokalne produkcije pa sve do iznimne gledanosti serija ‘Skam’ i ‘Uspjeh’, uz prateće screeninge u NEM Showroomu.

Na uvodnom panelu „Igra pay TV-a i digitalnog sadržaja“ govorilo se o budućnosti TV kanala i njihovu hvatanju ukoštac sa sveprisutnom digitalizacijom. Na panelu „Oglašavanje: Kada je previše?“ o svijetu oglašavanja govorit će vrhunski stručnjaci iz branše, pri čemu će se dotaknuti zarade, publike, sadržaja i novih alata u oglašavanju.

Drugi dan NEM-a započeo je studijom slučaja Deutsche Telekoma pod nazivom „Kako izgleda uspjeh – 10 minuta po našim CEE tržištima“ koju će prezentirati Anette Schaefer, potpredsjednica TV poslovnih procesa za Europu, Deutsche Telekom. Arash Pendari, direktor i osnivač Vionlabsa, održat će prezentaciju o razvoju umjetne inteligencije u filmskoj i TV industriji, a Håkon Moslet, producent serije „Skam“, ispričat će sve o globalnom interesu za tu norvešku teen seriju. Drugi dan  zaključit će panel „Mali šefovi – veliki zahtjevi“.

Ususret svjetskom nogometnom prvenstvu, treći dan NEM-a započet će panelom „Nogomet: Tko drži cijenu visokom?“,

Kako se modernizirao brend National Geographic, star čak 130 godina, objasnit će Christian Brent, viši potpredsjednik za globalna istraživanja i strategije publike, FOX Networks Group.

O novoj eri televizije govorit će Erik Yoon, voditelj TV poslovanja, i Gyorgy Takacs, tehnički stručnjak za kućnu zabavu (podružnica LG Electronicsa za Srednju i Južnu Europu)…

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.