Sedma generacija kultnog američkog modela, Ford Mustang bit će posljednja na benzin

Autor:

Nakon sedam tržišnih godina aktualnog Ford Mustanga i osam milijuna primjeraka proizvedenih od 1964. stiže nova verzija američke legende

Premda je Ford Mustang Mach-E, električna inačica američke sportske legende, nedavno stigao i na naše tržište, klasičan benzinski Ford Mustang, u šestoj generaciji uvedenoj 2015., i dalje je top-formi. Zbog toga su u Detroitu odlučili lansirati sedmu generaciju s benzinskim motorom, jer kako se kaže, posebice u SAD-u: “hvali struju, drž’ se benzina”

Dakle Mustang će i dalje biti – biti Mustang, najmanje do kraja 2028., a potom bi glavnu rolu trebao preuzeti električni Ford Mustang Mach-E. Klasična maska ​​hladnjaka – koja se različito tumači ovisno o opremi – okružena je uskim prednjim svjetlima, čija svjetla za dnevnu vožnju stvaraju vizualni most prema potpuno električnom SUV-u Mach-E. Elegantna linija krova završava u stražnjem dijelu s kraćim prepustom i prepoznatljivim spojlerom.

FOTO: Ford

Trodijelna stražnja svjetla i difuzor također su novi i imaju uglatiji dizajn. Kokpit je također potpuno redizajniran, ima upravljač s ravnim dnom i debljim rubom i bez “obrva” tipičnih za Mustang u korist potpuno digitalnog kokpita (12,4 inča) i velikog zaslona osjetljivog na dodir (13,2 inča) iznad središnja konzola na strani vozača i suvozača.

Infotainment Sync 4 omogućuje povezivanje putem Apple CarPlay ili Android Auto s pametnim telefonom koji se može postaviti na bežičnu površinu za punjenje na središnjoj konzoli. Ispod vjetrobranskog stakla nalaze se USB točke za punjenje, na primjer za kameru na instrument tabli za trkaću stazu. Naravno, Ford Mustang (2023.) će se ažurirati bežično.

Unatoč svoj digitalizaciji, ispod haube novog modela Ford Mustang (2023.) bit će benzinski motori. Za europsko tržište 2.3 EcoBoost snage 317 KS, a u najsnažnijoj GT verziji pokretat će se moćnim 5.0 V8, oplemenjenim  dvostrukim usisom zraka i dvostrukim prigušnim zaklopkama. Time će se minimalizirati gubici pri usisu, povećati snaga i smanjiti potrošnja goriva.

Novi Ford Mustang u  Top Gun verziji ispaljivat će 466 KS, koji će se automatskim mjenjačem s 10 stupnjeva prijenosa ili ručnim 6-stupanjskim mjenjačem mjenjač usmjeravati na stražnje kotače preko sportskog diferencijala s blokadom. To će omogućavati ubrzanje do stotke za 5,3 sekunde i najveću brzinu od 250 km/h.

Tome je prilagođen sportski ovjes s kočnicama Brembo. Unaprijeđen je upravljački sustav, a vozaču će na raspolaganju biti šest prilagodljivih načina vožnje (Normal, Sport, Slippery, Drag, Track i Custom) i brojni sustavi pomoći vozaču uključujući prepoznavanje prometnih znakova, prilagodljivi tempomat sa Stop & Go, upozorenje o napuštanju trake, pomoć pri izbjegavanju, pomoć pri kočenju u nuždi za vožnju unatrag, a FordPass -App.

Dakle, Ford Mustang sedme generacije početkom sljedeće godine kreće u posljednju utrku s benzinskim motorom, uvjerljiviji nego ikad. U lipnju 2023. očekuje se i verzija Cabrio…

FOTO: Ford

OZNAKE: Ford Mustang

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.