U središtu nove predstave “Ko živ, ko mrtav” – praizvedene prošlog tjedna u Satiričkom kazalištu Kerempuh – postratne su traume s ovih prostora, dehumanizacija i birokratizacija pojedinca unutar Europske unije, detronizacija idola i općenito propitivanje autoriteta.
[quote_box_center]
-
Predstava “Ko živ, ko mrtav” praizvedena je prošlog tjedna u Satiričkom kazalištu Kerempuh
-
U središtu predstave postratne su traume s ovih prostora, dehumanizacija i birokratizacija pojedinca unutar Europske unije, detronizacija idola i općenito propitivanje autoriteta
-
Ta je predstava u režiji Dine Mustafića ujedno i označila otvaranje 39. Dana satire Fadila Hadžića, koji će trajati do 20. lipnja
[/quote_box_center]
Ta je predstava u režiji Dine Mustafića ujedno i označila otvaranje 39. Dana satire Fadila Hadžića, koji će trajati do 20. lipnja, a u konkurenciji će uz predstave hrvatskih kazališta biti i one iz Srbije, Slovenije, Crne Gore i Makedonije. Izbornik je Darko Lukić. Nakon premijere bila je, kao i uvijek u Kerempuhu, odlična atmosfera koju su pojačali nastupi dvaju bendova. Jedan je bio Jazzpunk kvintet Mate Matišića, jednog od trojice autora teksta za “Ko živ, ko mrtav”, uz Svetislava Basaru i Hristu Bojčeva. Matišić piše o bijegu u san, Basara vidi bolnicu kao metaforu društva, skučenog i zatvorenog, gdje uporno liječe ’’bolesnike” pogrešno odabranim terapijama, dok Bojčev slika paralelni svijet, svijet mrtvih. Nastupio je i FILIPŠOVAGOVIĆ duo, a glumac Tarik Filipović, koji igra u novoj ansambl predstavi, otpjevao je pjesmu s oba benda.
Komentari